Kovo 1 d. Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje „Salon International de L’Automobile“ „Hyundai“ atidengs du naujus Europai skirtus modelius ir bendrovės naujausią koncepcinį automobilį. Trys naujokai žymi tolesnę „Hyundai“ erą, kurią trumpai apibūdina naujasis bendrovės moto: „Naujas mąstymas. Naujos galimybės“.
Ženevos parodoje pasaulis pirmą kartą išvys visiškai naują „Hyundai" D segmento modelį „i40“. Vokietijos Ruselheimo mieste įsikūrusiame „Hyundai“ Europos tyrimų ir plėtros centre sukonstruotas „i40“ leis bendrovei pasiekti naujoviškus ir madingus automobilius vertinančios rinkos segmentą (Modern Premium), pasiūlant „Hyundai“ pirkėjams šiuolaikiškas funkcijas bei aukščiausią kokybę už prieinamą kainą.
„Hyundai“ prekių ženklo evoliucija taip pat stebima išskirtinėje „tekančio vandens“ dizaino estetikoje, moderniai ir patraukliai apipavidalinančioje erdvų ir prabangų automobilio saloną. Šiandien pirmą kartą oficialiai parodytose „i40“ nuotraukose matome grakščias formas ir sumaniai suplanuotą prabangų saloną.
Prekyba „i40“ modeliais prasidės 2011 metų birželį. Jie bus parduodami su geriausia automobilių transporto sektoriuje siūloma atnaujinta skaidria „Hyundai“ naujų automobilių garantija – penkerių metų trigubos priežiūros paketu.
Parodos stende prie „i40“ prisijungs naujas „Hyundai“ modelis „Veloster“ – Europoje debiutuojantis bendrovės triduris kupe. Prieš mėnesį Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje pirmą kartą parodytas „Veloster“ turi unikalų trijų durų kėbulą, sportišką išvaizdą, modernias technologijas ir yra labai praktiškas, o taip pat savo klasėje išmeta mažiausiai CO2 dujų – tik 132 g/km.
Trečiasis Europoje debiutuojantis modelis – koncepcinis „Curb“. Šis kompaktiškas manevringas vienatūris miesto visureigis (angl. UAV – Urban Activity Vehicle) turi naujos kartos grakščios stilistikos kėbulą ir parodo būsimų „Hyundai Blue Link™“ skaitmeninių ir ryšių technologijų pritaikymo automobilyje bandymus.
Parodoje „Hyundai“ bendrovė taip pat parodys naujausius savo Blue DriveTMekologinės programos pasiekimus, tarp jų ir elektromobilį „BlueOn“ bei kuro elementais varomą elektromobilį „ix35“. Bendrovė siekia tapti pirmaujančia pasaulyje aplinką tausojančių automobilių gamintoja, tobulindama jau gaminamus ir kurdama naujus modelius su Blue DriveTM technologija, ir mažinti „Hyundai“ automobilių išmetamų dujų kiekį.
Daugiau informacijos apie „Hyundai“ pažibas pateiksime prieš parodą, o spaudos atstovams skirta medžiaga bus platinama bendrovės stende 1 salėje. „Hyundai“ spaudos konferencija vyks antradienį, 2011 metų kovo 1 d., 12:30 val. Vidurio Europos laiku.