2016 metų Ženevos automobilių parodoje “Hyundai Motor“ pristato visiškai naujus “Hyundai IONIQ“ automobilio modelius: “IONIQ Hybrid“, “IONIQ Electric“ ir “IONIQ Plug-in“. “IONIQ“ – pirmasis pasaulyje automobilis su trim elektrifikuotos transmisijos modeliais – visiems suteiks galimybę važinėti mažai arba visiškai neteršiant aplinkos. “Hyundai Motor“ perteikia šį naują požiūrį išlaikydama nepriekaištingą automobilio dizainą ir vairavimo malonumą, kuriamus naujoviškų ryšio ir saugos technologijų pagalba.
Visiškai naujas “Hyundai IONIQ“ yra svarbus “Hyundai Motor“ tvarumo strategijos įgyvendinimo etapas. Naujoviškomis technologijomis įtvirtinamas naujas “Hyundai“ mąstymas, o padidėjęs bendrovės gaminių asortimentas toliau didina ekologiškų produktų pardavimus Europoje.
„“IONIQ“ yra svarbus mūsų bendrovės žingsnis pirmyn Europos rinkoje. Mes skelbiame unikalų naują požiūrį į el. mobilumą, neaukodami dizaino kokybės, vairavimo malonumo ir naujų ryšio funkcijų,“ sako Jochenas Sengpiehlis, “Hyundai Motor Europe“ vice prezidentas marketingui. „Tokiu būdu mes didiname savo gaminių asortimentą, siekdami, kad mūsų automobiliai būtų prieinami kuo didesniam pirkėjų ratui.“
“IONIQ Hybrid“ ir “IONIQ Plug-in“ turi naują Kappa 1,6 GDI, keturių cilindrų benzininį tiesioginio įpurškimo variklį, su vienu geriausių savo klasėje 40% naudingumo koeficientu. Jis pasiekia 105 AG ir 147 Nm sukimo momentą. Variklis pritaikytas hibridiniam automobiliui ir montuojamas kartu su greitos reakcijos šešių laipsnių pavarų dėže su dviguba sankaba ir sklandžiai persijungiančiomis pavaromis. Tai užtikrina dinamiškesnį “IONIQ“ vairavimą ir suteikia privalumų prieš konkurentus. Automobilis taip pat gali būti varomas vien elektra su priderintu elektriniu varikliu, kuris iš karto sukuria sukimo momentą, kadangi važiuoklė su galine daugiasvirte pakaba labai pagerina važiavimo dinamiką.
“IONIQ Hybrid“ elektrinio variklio galia yra 32 kW (43,5 AG), o didžiausias sukimo momentas 170 Nm. Jį varo 1,56 kWh galios ličio jonų polimerų akumuliatorius, įmontuotas po galinėmis sėdynėmis. Kartu su 1,6 GDI varikliu “IONIQ Hybrid“ išvysto 103,6 kW (141 AG) galią ir iki 265 Nm sukimo momentą ir pasiekia didžiausią 185 km/val. greitį, išleisdamas tik 81 g/km CO2 dujų (bendrai mieste ir užmiestyje).
“IONIQ Plug-in“ pasirinkę vairuotojai gali būti tikri, kad automobilis nuvažiuos 50 km varomas vien elektra, kurią gamina 8,9 kWh galios ličio jonų polimerų akumuliatorius. 45 kW (61 AG) galios elektrinis variklis kartu su 1,6 GDI keturių cilindrų Kappa varikliu bendrai sukuria 103,6 kW (141 AG) galią ir išleidžia tik 34 g/km CO2 dujų.
“IONIQ Electric“ varomas vien elektra. Su 28 kWh galios ličio jonų polimerų akumuliatoriumi jis gali nuvažiuoti 250 km atstumą. Didžiausią 88 kW (120 AG) išvystantis variklis iš karto sukuria 295 Nm sukimo momentą. Su vieno laipsnio reduktorinės pavaros transmisija automobilis pasiekia 160 km/val. greitį.
“IONIQ“ modelių vairavimo malonumą dar labiau sustiprina modernios ryšio funkcijos, tokios kaip Android Auto, Apple Car Play, o taip pat Tom Tom Live paslaugos ir belaidis išmaniojo telefono įkrovimas. Be to, vairavimo potyrį skaitmenizuoja prietaisų skydelis su 7 colių TFT ekranu, kuriame yra svarbiausia vairuotojui reikalinga informacija.
Holistiniame ir naujoviškame saugos pakete yra autonominis avarinis stabdymas, eismo juostos laikymosi sistema, aklosios zonos stebėjimo sistema, skersinio eismo užpakalyje aptikimo sistema ir išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema. Visos šios sistemos užtikrina aukščiausią vairuotojų ir keleivių važiavimo saugumą.
Visų modelių siluetas yra aerodinamiškas, o visiškai naujo “IONIQ“ automobilio švelnios linijos ir plokštumos leidžia pasiekti vieną geriausių šioje klasėje traukos koeficientą 0,24. Taki kėbulo forma ir natūralūs oro srauto kanalai pabrėžia aerodinamines kėbulo linijas ir tūrius.
Mėlini akcentai “IONIQ Hybrid“ ir “IONIQ Plug-in“ modeliuose pabrėžia besiūlės konstrukcijos elementus kėbule ir salone.
“IONIQ Electric“ modelyje išskirtiniai vario spalvos akcentai sukuria įspūdį lyg per automobilio saloną tekėtų elektra – juk varis yra puikus elektros laidininkas.
„Su pirmuoju elektriniu automobiliu “ix35 Fuel Cell“ su kuro elementais ir keliais pasaulyje parduotais hibridiniais ir įkraunamais modeliais “Hyundai Motor“ jau įrodė savo gebėjimus gaminti elektrifikuotas transmisijas. Dabar, paleidę savo pirmuosius elektra varomo automobilio modelius, mes tapome pirmuoju automobilių gamintoju, gaminančiu hibridinius, elektrinius, įkraunamus ir kuro elementais varomus automobilius“, sako “Hyundai Motor Europe“ gamybos direktorius Thomas A. Schmid.