„Top Gear“ žurnalistai apie naująjį „Nissan Juke“ savo apžvalgoje rašė:
„Išvaizda gali būti poliarizuojanti, bet ji tikrai nėra negraži. Ir tikrų tikriausiai – nėra nuobodi.
Kai prieš dešimtmetį pasirodė – „Juke“ buvo savo klasės pionierius. Krosoverio stilius ir galimybės buvo sutalpintos į trumpos bazės automobilį, o pardavimai nuo pristatymo iki dabar buvo neįtikėtinai dideli. Ir štai turime naują modelį, skirtingai daugeliu atžvilgių, bet išlaikiusį savo dvasią.
Per tą laiką daugelis gamintojų pristatė savo krosoverius ir mes juos vadindavoem „Juke konkurentais“, nes šis buvo pirmasis. Tiesa, daugelis jų buvo gerokai didesni ir talpesni, nes pirmojo „Juke“ bagažinė labiau priminė daiktadėžę. Naujasis modelis yra gerokai didesnis viduje – ant galinės sėdynės telpa suaugę žmonės, o bagažinė yra ne tik didesnė, bet ir lengviau prieinama dėl didesnio dangčio.
„Nissan“ galėjo rinktis lengvesnį kelią ir automobilį padaryti didesnį ir labiau primenanti dėžę – kaip daugelis jo konkurentų. Laimei, gamintojas pasirinko sudėtingesnį, bet geresnius rezultatus atnešusį būdą – automobilio ilgis beveik nepasikeitė, o ratų bazė padidėjo net 10 centimetrų. Tai reiškia, kad šis išliko toks pat manevringas ir lengvai parkuojamas mieste. Jis taip pat tapo ir lengvesniu.
Dizainas tapo modernesnis ir užimantis stipresnę poziciją. Priekyje išliko apvalūs žibintai, tiesa, jų viduryje dabar matome trilapį LED šviestuvą. Didžiulė strėlės forma matyti priekinėse duryse. Per kontrastuojančios spalvos stogą driekiasi įlinkimas, o galinių durų rankenėlės sumontuotas lygiagrečiai su langu. Galiniai numeriai ir ženklelis įsikūrę šešiakampėje erdvėje. Ir kad ir kaip beprotiškai visą tai skamba – kažkokiu būdų tai dera tarpusavyje.
Vienintelis variklio pasirinkimas – trijų cilindrų dyzelis, vieninteliai varantieji ratai – priekiniai. Daugiau nebėra nemalonios CVT pavarų dėžės, o vietoj jos siūloma dviejų sankabų DCT.
Taip pat „Nissan“ kalba ir apie geresnį automobilio suderinimą, salono kokybę bei technologijas. Pažiūrėsime.
Mažas 117 AG variklis yra užtektinai galingas ir mašina nėra lėta. Vidutinių sūkių diapazone nesijaučia lago, o variklis sukasi net iki 6500 apsisukimų per minutę, bet tam nėra prasmės, nes prie šių sūkių visa galia jau bus išgaravusi.
Važiuoklė sureguliuota kiečiau nei vidutiniškai – tai, kartu su greitu ir lengvu vairo mechanizmu yra klasikinis krosoverio receptas, leidžiantis pasilinksminti posūkiuose. Daugelyje krosoverių tai tik iliuzija, bet „Juke“ išties leidžia vairuoti smagiai – dalis kelio informacijos puikiai jaučiasi per vairą, o padangos turi puikų sukibimą. Bendrai automobilis jaučiasi tvirtai stovintis ant kelio. Viso to kaina – ne toks komfortiškas važiavimas per duobes ar šulinio dangčius, nors kitą vertus, šis modelis daug geriau susitvarko su šiomis užduotimis nei ankstesnė jo versija.
Aukštesnės komplektacijos „Juke“ taip pat turi ir ilgą sąrašą pagalbinių sistemų.
Automobilio salone vis dar galime įžvelgti aliuzijų į motociklus, kaip buvo ir pirmajame modelyje: aplink pavarų svirtį esanti blizgi apdaila primena motociklo degalų baką. Salone vyrauja minkštos medžiagos, su kai kur pasirodančiais metaliniais akcentais, tad tikrai atrodo, jog salonas buvo kurtas dėmesingai. Taip pat galima pasirinkti ir skirtingų spalvų saloną, jeigu juoda ant juodos jau nusibodo.
Panelės viduryje rasite įprastą liečiamą ekraną, pateikiantį standartinę informaciją ir turintį sąsają su mobiliuoju telefonu. Labiau verta dėmesio yra „Bose“ audio sistema, turinti papildomus kryptinius garsiakalbius galvos atlošuose, sukuriančius erdvinio garso pojūtį.
Priekinės sėdynės yra patogios ir gerai prilaikančios, o gale patogu sėdėti dviems. Trys suaugę gale vargiai tilps. Bagažinės dydis – 422 litrai.
Automobilio kaina prasideda nuo 16.300€ ir tai yra labai pagrįsta kaina už tokį automobilį. Tiesa, renkantis jį vertėtų pagalvoti bent apie antro lygio „Acenta“ komplektaciją, kurioje jau turėsite daugiau įrangos už ne ką didesnę kainą. Automobiliui suteikiama 3 metų arba 100.000 km garantija, o kaip žinia senieji „Juke“ arba „Qashqai“ beveik negenda.
Naujojo „Juke“ pagrindinė stiprybė, žinoma, yra stilius, bet tai jau nebėra vienintelė jo stiprybė. Šis modelis yra pakankamai praktiškas, nors jeigu norite didelės bagažinės ir universalumo – turėtumėte žiūrėti į kitus modelius. „Nissan“ prietaisų skydelis yra žavingas ir ergonomiškas, automobilis yra malonus vairuoti.
Įprastai mums labai sunku rekomenduoti bet kurį mažą krosoverį, nes dažniausiai jie kainuoja kaip vidutinio dydžio hečbekai ir yra prasčiau vairuojami už juos, bet kartais būna išimčių, kai krosoveriai būna keistai mėgiami. „Juke“ yra vienas iš jų.“