„Top Gear“ automobilių žurnalistai „Hyundai Tuscon“ krosoverį įvertino net 8 balais iš dešimties

Hyundai Tucson apzvalga top gear fakto auto

Hyundai Tuscon“ yra itin svarbus automobilis „Hyundai“ ženklui – tai vienos konkurencingiausių šeimos krosoverių klasės dalyvis, kuris konkuruoja su tokiais automobiliais kaip „Nissan Qashqai“ ar „Seat Ateca“. „Hyundai“ laimei „Tuscon“ yra tikrai puikiai išdirbtas visų galų meistras, kuriame gera būti, lengva vairuoti ir kurio turėjimas bus mažiau skausmingas lyginant su daugeliu, ar net visais konkurentais. Tai nėra automobilis, dėl kurio kelsitės ankstų sekmadienio rytą tam, kad galėtumėte jį tiesiog pavairuoti, bet tai yra iš esmės teisingai sukurtas automobilis, kuris puikiai tarnaus kitomis dienomis. Mes šešis mėnesius vairavome 2.0 CRDi varikliu aprūpintą modelį ir jis buvo beatodairiškai patikimas ir neįtikėtinai praktiškas“, – apie „Tuscon“ rašo topgear.com

„Prieš 2018 metų atnaujinimą „Hyundai“ suprato, kad modeliui nereikėjo daug pokyčių, tad koncentravosi ties automobilio išvaizda ir jo dizaino pritaikymu ateičiai bei ekonomijos gerinimu. Būtent dėl to šį modelį galima rinktis su pilnais LED priekiniais ir galiniais žibintais, atnaujintu salonu su liečiamu ekranu ir didelės erdvės salone pojūčiu.

Technologiškai vienas pagrindinių dalykų yra naujoji 48 voltų švelnioji hibridinė sistema montuojama kartu su galingiausiu dyzeliniu varikliu, išvystančiu 183 arklio galias ir suporuotu su 8 pavarų automatine transmisija. Taip pat galima rinktis 113 AG arba 134 AG 1.6 litro dyzelinius variklius, aprūpintus išmetamųjų dujų valymo technologijomis ir atitinkančius visus taršos standartus. Jeigu labiau mėgstate benzininius variklius, „Hyundai“ siūlo 1.6 litro darbinio tūrio turbininį variklį.

Aukštesnės komplektacijos modeliai prieinami su priekiniais ir galiniais LED žibintais, kruizo kontrole su radaru, panoraminiu stoglangiu bei 360 laipsnių parkavimosi kamera. Priekyje rasite šildomą vairą, o gale elektra kontroliuojamą bagažinės dangtį.“

Vairavimas

„Tuscon“ yra lengvai valdomas, bet neįsimintinas automobilis. Kitą vertus, jeigu renkatės šeimai skirtą automobilį pagal tai, kaip jis įveikia posūkius, greičiausiai neturėtumėte žvalgytis į krosoverius visai.

Pripažinus sau, kad daugiau jaudulio galima patirti žiūrint antikvariatų aukcioną nei vairuojant „Tuscon“, geroji žinia tampa tai, kad viską kitką, kam ir yra sukurtas, automobilis daro puikiai. Vengdami sportiškumo „Hyundai“ sugebėjo sukurti pakankamai aukštą automobilį, kuris važiuoja maloniai. Posūkiuose nejausite didelio svyravimo, bet dėl to nenukentėjo ir važiuoklės darbas tvarkantis su šulinių dangčiais ir duobėmis. Visą tai galima pasakyti netgi automobiliui važiuojant su 19 colių ratlankiais“, – automobilio važiavimo savybėmis džiaugėsi „Top Gear“ apžvalgininkai.

„Bandėme švelniojo hibrido sistemą ir galime pasakyti, kad jeigu niekas mums nebūtų apie tai papasakojęs, nebūtume ir pastebėję. Mašinoje sumontuotas įprastas spidometras, važiuojant atleidus akseleratorių variklis neišsijungia, o vidutinės dviejų litrų dyzelinio variklio sąnaudos svyravo tarp 5.6 ir 7 litrų šimtui kilometrų. Pastebėjome tik tai, kad stop-start sistema veikia ypatingai greitai, tad jeigu jūs, taip pat kaip mes, mėgdavote šią sistemą išjungti todėl, kad reikėdavo netinkamu metu laukti kol variklis užsives, „Tuscon“ jums grąžins tikėjimą šia sistema.

Tik galingiausias dyzelinis variklis yra aprūpintas keturių varančiųjų ratų sistema, bet „Tuscon“ tikrai negali vadintis užkietėjusiu bekelės mėgėju, tad neapsigausite išsirinkę ir tik priekiniais ratais varomą modelį, taip sutaupydami pinigų ir automobiliui, ir degalams. Mums teko išbandyti tik aštuonių pavarų automatinę transmisiją, kuri veikia taip sklandžiai, kaip ir galima tikėtis. Kitas automatinės transmisijos variantas šiame automobilyje – septynių pavarų dviejų sankabų agregatas“, – įspūdžiais dalinosi žurnalistai.

Salonas

„Nors ir anksčiau „Hyundai Tuscon“ interjeras buvo ergonomiškas ir erdvus, gamintojas nepatingėjo permąstyti centrinės konsolės prieš face-lift atnaujinimą. Tam, kad dizainas būtų panašesnis į „Santa Fe“ ir „Kona“ interjerus, centrinis ekranas dabar iškilęs aukščiau panelės, skirtingai nei anksčiau buvęs sumontuotas į ją. Tai labai vykęs atnaujinimas, o turint omenyje tai, kad „Hyundai“ multimedijos sistema yra viena iš geriausių tarp populiariųjų gamintojų, į tai vertą atkreipti ypatingą dėmesį. „Opel“, „Renault“ ar „Citroen“ valdymas nė iš tolo neprilygsta „Hyundai“, o šis gamintojas nusipelno papildomų pagyrų dar ir už tai, kad klimato kontrolės valdymo neperkėlė į ekraną ir paliko stambius ir lengvai naudojamus valdiklius.

Salono medžiagos nėra ištaigingos, bet korėjiečiai jau seniai atsisakė pigių plastikų ir salone yra pakankamai minkštų ir tvirtai sumontuotų paviršių, dėl kurių aukštos kokybės turėtų sunerimti daugelis konkuruojančių automobilių gamintojų. Daiktadežė ir porankio dėtuvė yra pakankamai didelės, o į puodelio laikiklius tilps didžiausio dydžio latte puodeliai. Arba keli išmanieji telefonai. Bevielio įkrovimo vieta sumontuota šalia USB lizdo „Premium“ ir „Premium SE“ komplektacijų modeliuose.

interjeras hyundai tucson

Gale rasite pakankamai daug vietos ir trise čia gali patogiai sėdėti. Skirtingai nei „Škoda Kodiaq“, „Tuscon“ neturi septynių vietų pasirinkimo. Norėdami to turėsite rinktis „Hyundai Santa Fe“. Bagažinė talpina net 513 litrų krovinio, o nulenkus sėdynes tilps net 1503 litrai“, – taip automobilio saloną apibūdino po pusės metų naudojimo.

Išvados

hyundai tucson apzvalga isvados fakto auto

hyundai tucson ivertinimas 8 / 10

„Per šešis mėnesius „Tuscon“ mūsų neprivertė dėl kažko jaudintis. Niekas nesulūžo ir nenukrito, tad niekada neteko naudotis suteikiama 7 metų garantija be ridos apribojimo.

„Tuscon“ labai mažai ką daro blogai, bet labai daug ką daro puikiai. Vairavimo jaudulio su šuo automobiliu gal ir nepajusite, bet šiame automobilių segmente to tikėtis nereikėtų nei iš vieno modelio. Visur kitur „Tuscon“ yra nuostabus tiek, kiek šeimos krosoveris gali toks būti. Jis turi daug erdvės, komforto, ištobulinimo, o pigus išlaikymas ir naudojimosi paprastumas yra tai, kas padaro tai vienu konkurencingiausių pasirinkimų“, – užtikrintas išvadas apie „Tuscon“ išdėstė „Top Gear“ automobilių žurnalistai.