Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje debiutavo naujasis „Hyundai Tucson“

  tucson_back_2018

Šių metų Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje „Hyundai Motor“ pristatė patobulintą savo svarbiausią  modelį – naująjį „Hyundai Tucson“. Nuo pat prekybos pradžios 2015 metais jis buvo geriausiai parduodamas “Hyundai” automobilis Europoje. Naujasis modelis būtent čia gaminamas ir į rinką žengia žymiai atsinaujinęs, akį traukiančiu dizainu, su naujais varikliais ir dar didesniu technologijų paketu.

“Naujasis „Tucson“ atkartoja šiuolaikišką dabartinių „Hyundai“ modelių išvaizdą ir pasiūlo begalę vairavimą lengvinančių naujovių. Tikimės, kad atnaujintas modelis ir toliau išliks toks patrauklus mūsų klientams bei liks mūsų bestseleriu“, – kalbėjo „Hyundai Motor Europe“ produktų ir rinkodaros viceprezidentas Andreas-Chrstophas Hofmannas.

Juo pasitiki europiečiai

Naujasis „Tucson“ sukurtas ir pagamintas Europoje, todėl atitinka aukščiausius europiečių reikalavimus kokybei. Akį traukiantį kėbulo dizainą sustiprina laiptuotos grotelės ir atnaujinti LED žibintai. Taip pat pakeistos buferių ir dugno apsaugos formos. Salonas liko toks pat erdvus ir pasižymi ergonomišku dizainu

Atnaujintos jėgainės tapo dar našesnės

Galingiausias gamos variklis bus 2 litrų dyzelinė jėgainė, išvystanti 186 AG. Galingas variklis komplektuojamas kartu su keturių varančiųjų ratų sistema ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Taip pat galima rinktis naujai sukurtą 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Klientai galės rinktis dar vieną naują 1,6 litro dyzelinį dviejų galingumų (115 ir 133 AG) variklį. Jis varo priekinius ratus per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Galingesnėje versijoje galima pasirinkti 7 laipsnių automatinę dviejų sankabų pavarų dėžę ir visų varančiųjų ratų sistemą.

Taip pat pirkėjai galės rinktis du benzininius variklius. 1,6 litro GDI išvysto 132 AG ir varo priekinius ratus per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Tuo tarpu 1,6 litro T-GDI jėgainė, išvystanti 177 AG, montuojama su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba 7 laipsnių automatine dviejų sankabų pavarų dėže. Variklis komplektuojamas su priekinių arba keturių varančiųjų ratų sistema. Visa variklių gama atitinka Euro 6c emisijų standartą, todėl pasižymi mažomis degalų sąnaudomis.

Patogus vairavimas kiekvienam

Kartu su naujausia informacine sistema naujasis „Hyundai Tucson“ skuba patenkinti modernių vairuotojų poreikius. Jie gali rinktis solidžią „Krell“ garso sistemą, belaidę telefono įkrovimo stotelę ir 7 colių ekraną su informacine sistema, kuri palaiko „Apple CarPlay” ir „Android Auto” paslaugas. Ieškantys dar patogesnio vairavimo gali rinktis informacinę sistemą su 8 colių liečiamu ekranu ir trimačiais žemėlapiais. Navigacijos sistemoje veikia nemokama 7 metų LIVE paslaugos narystė. Ši paslauga realiuoju laiku pateikia naujausią orų, eismo, greičio radarų ir įdomių objektų paieškos informaciją. Standartinėje įrangoje bus įmontuotos USB jungtys priekyje ir gale, todėl visi galės įsikrauti savo išmaniuosius prietaisus kelionės metu

Naujausios aktyvaus saugumo technologijos

Naujajame „Tucson“ montuojama „SmartSense“ aktyvaus saugumo ir vairavimo asistentų sistema atitinka aukščiausius Europos saugumo standartus. Susidūrimo išvengimo asistentas (angl. Forward Collision-Avoidance Assist), juostų laikymosi asistentas (angl. Lane Keeping Assist (LKA), vairuotojo dėmesingumo įspėjimo sistema (angl. Driver Attention Warning (DAW) ir išmani perspėjimo apie ribojamą greitį funkcija (angl. Intelligent Speed Limit warning (ISLW). Taip pat saugumo pakete yra „Hyundai“ aplinkinio vaizdo stebėjimo sistema (angl. Surround View Monitor (SVM), kuri naudodama kelias kameras ekrane rodo 360 laipsnių vaizdą aplink automobilį. Dvigubi LED žibintai veikia kartu su tolimųjų šviesų asistentu (angl. High Beam Assist (HBA), o lietaus atpažinimo sistema užtikrina gerą matomumą nuolat. Pažangi greičio palaikymo sistema (angl. Advanced Smart Cruise Control (ASCC) iki 180 km/val. palaiko pastovų greitį ir atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės. Kai eismas sustoja, sistema sustabdo automobilį ir automatiškai įsibėgėja iki pasirinkto greičio, kai kelias atsilaisvina.