• Siūlomas naujas efektyvus kompaktiškesnių formų 1,2 l DIG-T benzininis variklis su turbina.
• Patobulintas įspūdingas dizainas: ryškūs stilingi pokyčiai sudaro prabangesnio ir sportiškesnio automobilio įspūdį.
• Įrengta pažangi „NissanConnect” sistema.
• „Nissan Safety Shield” montuojama kartu su keturių kamerų aplinkinio vaizdo sistema, skirta palengvinti automobilio statymą.
• Išsiskiria talpesne bagažine ir lankstesnėmis erdvės pritaikymo galimybėmis.
• Siūlomas platus aksesuarų asortimentas individualiam automobilio stiliui sukurti.
• Montuojamas atidaromas stoglangis ir ksenoniniai žibintai.
Pasirodęs prieš šiek tiek daugiau nei trejus metus, „Nissan Juke” savo naujovėmis atvėrė naują rinkos segmentą. Kaip ir originalių krosouver modelių rinkos pradininkas „Nissan Qashqai”, stulbinamu dizainu ir pažangiomis technologijomis išsiskiriantis „Juke” tapo kompaktiškesnių krosouverių novatoriumi.
Savitą braižą turintis dizainas, puikios dinaminės savybės ir rafinuota vidaus įranga lėmė įspūdingus „Juke” modelių pardavimo rezultatus: per mažiau nei 40 mėnesių buvo parduota 420 000 vnt. Šiais rodikliais naujasis „Juke” lengvai įveikė savo konkurentus.
Perėjęs „Nissan” taikomą nuolatinio tobulinimo programą, šiandien „Juke” verčia naują puslapį savo istorijoje. Užsitikrinęs savo, kaip originalaus aukštos klasės dizainu ir rafinuotomis važiavimo savybėmis išsiskiriančio modelio statusą augančioje mažų krosouver modelių rinkoje, naujasis „Juke” pasirengęs dar kartą autoritetingai pasirodyti savo paties sukurtame segmente.
Dizaino etalonu tituluojamas „Juke” pasirodo naujame amplua – su patobulintomis dizaino formomis, naujais varikliais ir nauja įranga bei plačia individualų stilių leidžiančių susikurti aksesuarų pasiūla.
Buvo atnaujintas priekinės ir galinės dalių dizainas – jis tapo subtilesnis ir sportiškesnis, siūlomas naujas mažesnis 1,2 l variklis su turbina, užtikrinantis geresnes eksploatacines savybes, mažesnes kuro sąnaudas ir žemesnį taršos lygį, taip pat patobulintas 1,6 l DIG-T variklis. Atnaujinta ir visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento valdymo technologija, pritaikyti nauji lengvojo lydinio ratlankiai. Naujajame modelyje komplektuojama pažangi įranga: nauja garso sistema, naujausios kartos „NissanConnect” sąsaja, „Nissan Safety Shield” įranga, „Nissan” dinamikos valdymo sistema ir į papildomos įrangos sąrašą įtrauktas naujas atidaromas stiklinis stoglangis.
Įdiegtų naujų sprendimų dėka bagažo skyriaus talpa padidėjo 40 proc. (dviem ratais varomuose modeliuose). Be to, „Juke” savininkams suteikiama didesnė galimybė susikurti automobilį pagal savo skonį. Siūloma visa paletė naujų spalvų, įvairių vidaus apdailos variantų bei aksesuarų komplektų.
Tačiau didžiausia naujiena yra naujas radikalaus „Nismo” modelis – „Juke Nismo RS”. Tai visiškai į dinamiką sutelktas modelis, išsiskiriantis didesne galia (218 AG/160 kW), patobulintais stabdžiais, tvirtesniu kėbulu ir dviem ratais varomuose modeliuose montuojamu riboto slydimo diferencialu.
Šie pakeitimai ir papildymai paspartins antro populiariausio „Nissan” modelio pardavimų augimą Europoje ir padės jam pasiekti tokių pačių laimėjimų, kokiais garsėja jo vyresnysis brolis „Qashqai”.
„Juke” yra perkamiausias premium B klasės automobilis, pranokstantis visus savo tiesioginius konkurentus, tarp jų ir populiariausius vokiškus prekės ženklus. Kalbama ne tik apie bazinę komplektaciją, kuri padėjo „Juke” pasiekti tokių aukštumų. Šiandien perkamiausias variklis yra 1,6 l benzininė versija, o aukščiausio lygio „Tekna” modeliai sudaro daugiau nei trečdalį visų pardavimų apimties.
Pirkėjų dėmesį patraukė ir serija specialių versijų, ypač „Shiro” ir pažangūs „N-Tec” modeliai, o sportinis „Nismo” paįvairino asortimentą ir papildė jį kraują kaitinančiomis savybėmis.
Šiuo metu Europoje iš viso parduota 420 000 „Juke” modelių. Per 2013 metus prekybos apimtis pasiekė 135 000 vnt. Visi Europoje parduoti „Juke” modeliai pagaminti taip pat Europoje, „Nissan” gamykloje Sanderlande (JK), kurioje dirbama trimis pamainomis, kad būtų patenkinta paklausa.
„Nissan” svarbu, kad „Juke” pritraukia daug naujų klientų, pirmąkart perkančių „Nissan” markės automobilį. Tarp „Juke” pirkėjų tokių yra net 85 proc. Tad šis modelis yra svarbus ne tik kaip pagrindinis naujų „Nissan” pirkėjų „užkariautojas”, bet ir kaip automobilis, gerokai lenkiantis konkurentus savo klasėje, kalbant apie į šią klasę iš didesnių automobilių segmentų pereinančių pirkėjų pritraukimą.
„Mes sudrebinome pramonę savo originaliu krosouveriu „Qashqai” ir tą patį padarėme su „Juke”. Galima sakyti, kad „Juke” yra dar drąsesnis ir kitoks nei „Qashqai”. Jis orientuotas į auditoriją, kuri siekia išskirtinumo.”
„Pakeitimai, įdiegti naujajame „Juke”, dar labiau sustiprins šią tendenciją ir įtvirtins „Nissan” kaip lyderės poziciją krosouver modelių rinkoje”, – teigė už prekybą ir rinkodarą atsakingas „Nissan Europe” vyriausiasis viceprezidentas Guillaume’as Cartieris.