- Trečiasis naujosios kartos „i30“ šeimos narys dar labiau padidino šios automobilių grupės patrauklumą
- Dinamiškas dizainas išsiskiria naujais elementais priekyje, šonuose ir užpakalyje
- Skirtas Europai, todėl suprojektuotas, sukonstruotas ir pagamintas Europoje
Nors Paryžiaus automobilių paroda dar neįvyko, jau yra žinoma apie naujosios kartos trejų durų „i30“. Trečiasis naujosios kartos trejų durų „i30“ šeimos narys prisijungė prie penkerių durų hečbeko ir universalo išplėsdamas Europai skirto „Hyundai“ C segmento asortimentą ir taip patenkindamas platesnio klientų rato poreikius.
Naujas, juodos spalvos tinklelis ir centrinė juosta pabrėžia lengvai atpažįstamas „Hyundai“ šešiakampes groteles, apsuptas naujais, sportiškesnio stiliaus priešrūkinių žibintų blokais, kuriuos sudaro apvalios lemputės, sujungtos su LED dienos žibintais. Toks pat tinklelis naudojamas ir šių blokų apdailai, o priekinės dalies dizainą užbaigia naujo profilio žemesnis buferis.
Automobilio užpakalyje apatinė buferio dalis buvo perkonstruota naudojant naujus, horizontalius, skulptūrinių formų priešrūkinius žibintus, kurie skiriasi nuo penkerių durų modelio vertikalių blokų.
Šie žibintai ir naujasis juodos spalvos intarpas buferio apačioje sudaro platesnės, sportiškesnio stiliaus užpakalinės dalies įspūdį.
Išskirtiniai 16 colių ratlankiai yra paskutiniai iš paminėtų išorės pakeitimų. Galima rinktis naujai sukurtą oranžinių atspalvių vidaus apdailą, kurią sudaro oranžinės spalvos akcentai ant vairo, pavarų perjungimo svirties galvutės ir atramos rankoms durelėse.
„Hyundai Motor Europe“ vyr. viceprezidentas Allan Rushforth teigė: „Naujosios kartos trejų durų „i30“ sukurtas tik Europai ir dar labiau sustiprins „Hyundai“ padėtį šiame rinkos segmente, kuriame mums geriausiai sekasi nuo pat 2007 metų. Taip pat svarbu, kad jo sportiškas dizainas su nauja „fluidic sculpture“ interpretacija padidins prekės ženklo žinomumą ir pagerins klientų supratimą apie „Hyundai“ visoje Europoje.“
Naujosios kartos trejų durų „i30“ modelyje išliko penkerių durų modelio techniniai duomenys, užtikrinantys aukštą kokybę, įrangos funkcionalumą ir patogumą. Vairuotojai galės mėgautis Europai pritaikytu važiavimu ir priežiūra bei galės keisti sistemos „FLEX STEER“ nustatymus, pasirinkdami pagalbą vairavimo metu priklausomai nuo savo norų ir vairavimo sąlygų.
Galima rinktis iš šešių naujosios kartos „i30“ variklių bei šešių greičių rankinės arba automatinės pavarų dėžės. Svarbiausia jėgos agregatų sistemos dalis yra „U-II“ 1,6 litro dyzelinis, 128 arklio galių variklis, išmetantis vos 97 g anglies dvideginio vienam kilometrui kelio. Visi šie duomenys užtikrina geriausią galios ir efektyvumo santykį segmente.
Naujosios kartos „i30“ iki šiol yra geriausias „Hyundai“ įsipareigojimo gaminti Europai skirtus automobilius Europoje įrodymas, kuris vykdomas derinant „Hyundai“ Tyrimų ir plėtros centro
Vokietijoje komandos kompetenciją projektavimo ir konstravimo srityse su kompanijos gamyklos Čekijoje gamybos meistriškumu.
Naujosios kartos „i30“ pirkėjams bus suteikiamas penkerių metų trigubos priežiūros paketas, kurį sudaro neribota penkerių metų garantija, pagalbos kelyje teikimas penkerius metus ir penkerius metus vykdoma automobilio techninės būklės patikra.
Naujosios kartos trejų durų „i30“ bus oficialiai pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje, kurios metu 2012 m. rugsėjo 27 d., ketvirtadienį, 17.00 (CET) „Hyundai“ paviljone kompanija surengs spaudos konferenciją.