Rekordiški 2010 metų „Hyundai“ pardavimo Europoje rodikliai

Europos automobilių gamintojų asociacijos skelbiamais naujų automobilių registracijos duomenimis 2010 metais „Hyundai“ bendrovė pasiekė naują automobilių pardavimo Europoje rekordą. Per metus buvo įregistruoti 358 284 nauji automobiliai. Šis skaičius yra 4,7% procentais didesnis, lyginant su 2009 metais įregistruotais „Hyundai“ automobiliais. Rekordinį įregistruotų automobilių skaičių bendrovė pasiekė rinkoje, kurioje naujų automobilių pardavimas smuko 4,9%.       Per 12 mėnesių bendrovės užimama rinkos dalis pasiekė 2,6%. Tai dar vienas šio prekių ženklo rekordas, lyginant su 2009 metais turėtais 2,4% rinkos.
 
Gruodžio mėnesį „Hyundai“ automobilių pardavimo rodikliai jau 24 mėnesį iš eilės įveikė Europos naujų automobilių rinkoje vyraujančias neigiamas tendencijas. Šiais metais, lyginant su 2009 metų gruodžiu, bendrovė pardavė 27 786 automobilius. 2,7% nusmukusioje rinkoje bendrovės parduotų automobilių skaičius padidėjo 15,5%, o tai sudaro 2,7% mėnesio pardavimo rinkos.
 
„Hyundai“ sėkmę 2010 metais lėmė „i30“ modelis. Jų parduota 115 207, ir tai yra geriausias kada nors buvęs metinio pardavimo rodiklis. Lyginant su 2009 metais, šių automobilių parduota 21% daugiau.
 
2010 metais Europoje parduodamų automobilių gretas „Hyundai“ papildė dviem naujais modeliais: kompaktišku miesto visureigiu „ix35“ ir kompaktišku universalu „ix20“. Abu naujokai gerokai prisidėjo prie išaugusių bendrovės pardavimo rodiklių. Nors „ix35“ prekyboje pasirodė tiko kovo mėnesį, gruodį jau buvo gauta 100 000 užsakymų. Tuo tarpu spalio mėnesį pasirodęs „ix20“ sulaukė 20 000 užsakymų.
 
„2010 m. mes ne tik viršijome savo geriausius pardavimo rodiklius, bet ir savo užsibrėžtus tikslus“, sako „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas ir viešųjų ryšių vadovas Alanas Rushforthas. „„ix35“ ir „ix20“ modeliai išplėtė „Hyundai“ gaminių portfelį ir pritraukė naujų pirkėjų, o tuo pačiu paskatino aplinką tausojančių automobilių, tokių kaip „i30“, prekybą. Svarbiausiais sėkmingos prekybos šiais automobiliais veiksnys buvo mūsų skaidrus penkerių metų trigubos garantijos pasiūlymas, kuris įtikino pirkėjus, kad „Hyundai“ automobiliai yra kokybiški ir patikimi.“
 
„2011 metais didžiausią dėmesį skirsime užimamos rinkos dalies didinimui. Europoje pradėsime pardavinėti naujus automobilius tuose segmentuose, kuriuose „Hyundai“ dar neprekiavo, tarp jų – žavingąjį „i40“ ir unikalų trijų durų kupe „Veloster“. Šie automobiliai ir sustiprintas mažmeninės prekybos tinklas padės toliau kelti pardavimo rodiklius ir sustiprins mūsų prekių ženklo pozicijas Europoje“, teigia p. Rushforthas.