PASAULINIS „NISSAN” LAIMĖJIMAS: UEFA ČEMPIONŲ LYGA PARTNERYSTĖS SUTARTIS

„Nissan Motor Co., Ltd.” patvirtino ketverių metų trukmės pasaulinės partnerystės su UEFA Čempionų lyga, įskaitant UEFA Supertaurės turnyrą, sutartį. Ši sutartis yra didžiausias iki šiol japonų gamintojo sponsorystės sandoris, kuriuo „Nissan” įgyja oficialaus partnerio visame pasaulyje nuo 2014-2015 m. iki 2017-2018 m. sezono imtinai statusą.

„Nissan” veikla sutelkta į jaudinančias naujoves, todėl mes, kaip partneriai su UEFA, ieškome naujų būdų, kaip praturtinti UEFA Čempionų lygos patirtį, – pasakojo „Nissan” bendrovės viceprezidentas ir tarptautinės rinkodaros bei komunikacijų vadovas Roelas de Vriesas. – Prestižiškiausias Europoje futbolo turnyras taps svarbia pasauline „Nissan” arena. Mūsų tikslas – sužadinti viso pasaulio gerbėjų aistrą futbolui ir mūsų automobiliams. Ir viena, ir kita sukurta nuostabių žmonių, kurie su užsidegimu atlieka savo darbą.”

 Tapusi oficialia partnere, „Nissan” bendrovė turės išskirtines teises į rungtynes, treniruotes prieš rungtynes, informacinę medžiagą, žiniasklaidą, šeimininko statusą, renginius ir finalą.

 Komentuodamas pasirašytą sutartį, „UEFA Events SA” rinkodaros direktorius Guy-Laurent’as Epsteinas teigė: „Mes džiaugiamės „Nissan” tapus kito sezono oficialiu UEFA Čempionų lygos partneriu. „Nissan” iš tiesų yra lyderiaujanti pasaulyje bendrovė. Tai viena iš keturių didžiausių automobilių pramonės grupių pasaulyje. Manome, jog ši partnerystė taps puikiu jaudinančių naujovių sandoriu visose pasaulio rinkose. Esame įsitikinę, jog „Nissan” pasinaudos UEFA Čempionų lyga kaip puikia galimybe toliau sėkmingai plėtoti savo veiklą.”

 Anot de Vrieso, UEFA Čempionų lyga per sezoną surenka per 4 mlrd. televizijos žiūrovų, tad ši sutartis padės „Nissan” pritraukti naują auditoriją ir per visas Europos futbolo rungtynes garsinti savo prekės ženklą.

 „Nissan” bendrovė siekia plėsti savo veiklą Europoje, todėl, manome, jog UEFA organizacija yra idealus partneris, padėsiantis mums įgyvendinti užsibrėžtą tikslą – iki 2016 m. tapti pirmaujančiu Azijos automobilių gamintoju Europoje. Mes su jauduliu labai laukiame naujojo UEFA Supertaurės sezono atidarymo rugpjūčio 12 d. Kardife”, – kalbėjo „Nissan Europe” rinkodaros viceprezidentas Bastienas Schuppas.

 UEFA Čempionų lyga – dar vienas „Nissan” dėmesio jaudinančiam sportui pavyzdys šalia kitų, iš kurių minėtina 2016 m. Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių sponsorystė, Didžiosios Britanijos ir Meksikos olimpinių rinktinių, Afrikos Tautų taurės turnyro, NCAA futbolo rungtynių, „Heisman Trophy” turnyro, Kanados futbolo lygos ir „GT-R” ambasadoriaus Usaino Bolto, garsaus futbolo fano, rėmimas.