• Rekordinėse lenktynėse nuo Romos iki Paryžius naujasis „i30 Fastback N“ atskleidė savo rafinuotą ir elegantišką dizainą, kuri dabar papildo pamėgtas N serijos malonumo vairuoti faktorius.
• Thierry’is Neuville’is ir Gabriele’is Tarquini’is išbandė visas naujojo „i30 Fastback N“ galimybes kelyje nuo Romos iki Paryžiaus.
• Kartu su pirmuoju C segmento penkių durų „karštuoju kupe“ Gabriele’is Tarquini’is šią atkarpą tarp Danijos kaimų įveikė per 8 minutes ir 18,49 sekundės.
• Naujasis „i30 Fastback N“ bus antras galingas „Hyundai“ modelis Europoje. Jis pasižymi tokiu pačiu neįtikėtinu vairavimo malonumu kaip ir sėkmingas penkių durų modelis „i30 N“.
• Sportiškas dizainas: naujasis „i30 Fastback N“ kupinas išskirtinių N serijos išvaizdos elementų
Rugsėjo 27 d. – Prieš pat oficialią pasaulinę premjerą Paryžiaus automobilių parodoje, naujasis „i30 Fastback N“ jau kirto finišo liniją Paryžiuje ir sumušė rekordą.
Profesionalūs „Hyundai Motorsport“ komandos vairuotojai Thierry’is Neuville’is ir Gabrielis Tarquinis su pirmuoju C segmento penkių durų „karštuoju kupe“ pasiekė pasaulio rekordą. Gamintojas visuomet galvoja netradiciškai, taigi ši istorija sulaukė netikėto posūkio: Neuville’is ir Tarquinis iš automobilio išspaudė viską, bet ne nuo Italijos iki Prancūzijos sostinių, o varžėsi vienas su kitu vingiuotu keliu tarp Romos ir Paryžiaus kaimelių Danijos vakaruose. Kartu su „i30 Fastback N“ Tarquinis šioje atkarpoje užtruko 8 minutes ir 18,49 sekundės. Jis laimėjo lenktynes ir aplenkė dabartinį Pasaulio ralio čempionato lyderį Neuville’į tik keliomis sekundės dalimis. Tuo tarpu Tarquinis yra sukaupęs daugiau nei 25 metų lenktynių patirtį, taigi tai buvo puiki dvikova uždarytame kelyje. Jie atskleidė tikrą naujo kupe galią. Visa tai užfiksuota vaizdo siužete, kupiname tikros lenktynių atmosferos ir variklio garsų.
Naujasis „i30 Fastback N“ yra jau antras gamintojo galingas modelis Europoje. Pirmas pasirodė penkių durų hečbekas i30 N, kuris pranoko pirminius pardavimų lūkesčius ir sulaukė beprecedentės sėkmės. Per pirmąjį šių metų pusmetį Europoje parduoti beveik 3000 i30 N penkių durų hečbeko modelių. Vokietijoje vien per 48 valandas buvo parduoti visi 100 „First Edition“ serijos modelių.
„Kartu su naujuoju „i30 Fastback N“ mes ir vėl nustatome naujus standartus rinkoje bei pabrėžiame savo tikslą kurti emociškai patrauklius produktus. I30 N pardavimai aiškiai įrodo, kad N modeliai yra ne paprasti automobiliai. Jie sukelia unikalų N jausmą, kuris palieka šypseną mūsų klientų veiduose. Kartu su „karštuoju kupe“ jie galės džiaugtis tuo pačiu vairavimo malonumu, kuris dabar telpa gražiame GT formos automobilio kėbule“, – sako „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produktų viceprezidentas Andreas-Christophas Hofmannas.
Elegantiškas ir su sportiniu charakteriu
Kad atspindėtų savo rafinuotą ir sportišką charakterį, naujasis„i30 Fastback N“ gavo daug dizaino elementų nuo savo giminaičio – penkių durų hečbeko. Išorėje elegantiška „i30 Fastback“ forma susiliejo su dinamiškais i30 N elementais. Taigi „i30 Fastback N“ turi sportiškas N tipo groteles, unikalų priekinį ir galinį buferį puošia raudona linija. Juodas slenkstis toliau pabrėžia modelio sportiškumą. Taip pat gale sumontuoti du išmetimo vamzdžiai, o padidintas galinis aptakas integruotas bagažinės dangtyje. N serijos įspūdžiui sustiprinti aptakas turi blizgų juodą akcentą.
Naujojo „i30 Fastback N“ interjero dizainas yra švarus ir glotnus. Pagrindinis jo akcentas – N serijos vairas su raudonomis siūlėmis. Šis dizaino sprendimas toliau atkartojamas ir raudonos spalvos galima rasti ant pavarų svirties, sėdynių bei paminų. Sportinis stilius neturėjo įtakos praktiškumui. Pavyzdžiui, bagažo talpa yra 450, o nulenkus sėdynes – 1 351 litras.
Galingas variklis sportiškam vairavimui
Klientai 2 litrų turbininį variklį, kuris pirmiausiai buvo pristatytas su penkių durų hečbeku i30 N, gali rinktis iš dviejų galios paketų. Standartiniame pakete variklis išvysto 250 AG (bendros degalų sąnaudos ir CO2 emisijos atitinkamai: 7 l/100 km ir 159 g/km), o „Performance“ pakete – 275 AG (bendros degalų sąnaudos ir CO2 emisijos atitinkamai: 7 l/100 km ir 163 g/km). Abu varikliai pasižymi 353 Nm sukimo momentu ir pasiekia maksimalų 250 km/val. greitį. Padidintos galios režimu, kai pasiekiami visi variklio resursai, jis išvysto 378 Nm sukimo momentą. Pirmoji versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,4, o antroji per 6,1 sekundės. Taip pat naujasis „i30 N Fastback“ turi „N Grin Control“ sistemą, kuri klavišo ant vairo pagalba leidžia vairuotojui rinktis penkis skirtingus vairavimo režimus „Eco“, „Normal“, „Sport“, N ir „N Custom“. Priklausomai nuo vairuotojo nuotaikos keičiasi ir automobilio charakteris.
N serija gimė iš „Hyundai“ įsitraukimo į FIA pasaulio ralio čempionatą (WRC) ir Pasaulio kėbulinių automobilių žiedinių lenktynių čempionatą (TCR). N ženklas reiškia Namjango miestą Korėjoje, kur veikia pasaulinis „Hyundai“ tyrimų ir plėtros centras. Taip pat jis atspindi Niurburgą ir jame įsikūrusi „Hyundai“ Europos bandymų centrą, kuriame N serijos modeliai yra toliau bandomi ir tobulinami.
Sumanūs jungiamumo sprendimai ir didžiausias aktyvus suaugumas standartinėje įrangoje
Naujojo „i30 Fastback N“ prietaisų skydelis išdėstytas horizontaliai, todėl kuria elegantišką įspūdį. Čia galima montuoti dvi informacines sistemas: „Display“ garso sistemą su 8 colių liečiamu LCD ekranu, integruota galinio vaizdo kamera ir „Bluetooth“ jungiamumu arba navigacijos sistemą su 8 colių liečiamu ekranu ir septynerių metų nemokama paslaugos LIVE prenumerata. Abu variantai turi „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ paslaugas, kurios leidžia vartotojams prisijungti savo išmaniuosius telefonus ir valdyti savo muzikos grotuvą, telefoną ir navigaciją automobilio ekrane. Išskirtinis N režimas leidžia ekrane valdyti automobilio variklio, sūkių, išmetimo sistemos garso ir „Performance“ paketo nustatymus.
Naujasis „i30 Fastback N“ turi „Hyundai SmartSense“ aktyvaus saugumo ir vairuotojo pagalbos technologijas, kurios atitinka aukščiausius Europos saugumo standartus: priekinio susidūrimo išvengimo asistentas (standartinėje įrangoje), vairuotojo dėmesingumo įspėjimo sistema (standartinėje įrangoje), juostų laikymosi asistentas (standartinėje įrangoje), Ilgųjų šviesų asistentas (standartinėje įrangoje) ir išmani greičio ribojimo įspėjimo sistema.
VIDEO -https://www.youtube.com/watch?v=TCEAOdyze4k