„Nissan LEAF“, pristatytas 2010 m. Kaip pirmasis pasaulyje masinės rinkos elektrinis automobilis, leido pasiekti, kad elektromibiliai būtų prieinami visiems ir ne vien turtingesniems pirkėjams. Mažiau nei prieš dešimtmetį elektriniai automobiliai buvo laikomi nišiniu produktu, o dabar laikomi vieni sparčiausiai populiarėjančių transporto priemonių visame pasaulyje
Pradėdamas pirmosios kartos LEAF, „Nissan“ pažadėjo tapti pasauliniu lyderiu gaminant ir reklamuojant transporto priemones, kurių išmetamųjų dujų kiekis yra nulinis. Bendrovė įsipareigojo bendradarbiauti su vyriausybėmis ir komunalinių paslaugų bendrovėmis, kad būtų lengviau eksploatuoti elektrines transporto priemones, palengvinti jų įkrovimą ir patobulinti jų panaudojimą antrajam gyvenimui – elektrinių automobilių baterijas.
Nuo to laiko „Nissan“ sukūrė partnerystes visame pasaulyje pagal savo „Nissan Energy“ iniciatyvą. Šios partnerystės paskatins elektrinių automobilių baterijų gebėjimą kaupti energiją ir dalintis jais su namais, įmonėmis ir elektros tinklais – tai dar labiau naudinga elektrinėms transporto priemonėms, kartu skatinant efektyvų energijos naudojimą.
Tuo tarpu LEAF savininkai iš viso savo automobilius nuvažiavo daugiau nei 10 milijardų kilometrų. Nuo 2010 m. Parduodamų LEAF transporto priemonių pakanka, kad per metus būtų sutaupyta 3,8 mln. barelių naftos
Praėjusiais metais LEAF buvo ne tik geriausiai parduodama elektrinė transporto priemonė Europoje, bet ir populiariausias automobilis Norvegijoje.
„Nissan LEAF“ yra prieinama daugiau nei 50 pasaulio rinkų. Jis bus parduodamas šešiose naujose rinkose Lotynų Amerikoje pirmąjį šių metų pusmetį ir septynis Azijoje ir Okeanijoje iki metų pabaigos