Naujasis „Nissan LEAF“ išlieka perkamiausia elektrine transporto priemone Europoje per pirmąjį 2018 metų pusmetį. Daugiau nei 18 000 naujų „Nissan LEAF“ automobilių jau perduota juos įsigijusiems klientams. Viso Europiečiai jau užsisakė daugiau nei 37 000 naujųjų LEAF automobilių, nuo 2017 m. spalio, kai buvo pristatytas šis modelis.
Naujasis „Nissan LEAF“.siūlo visiškai elektrinio variklio teikiamą kvapą atimantį pagreitį ir aplinkos neteršiantį važiavimą, dinamišką išorės apdailą ir pažangias pagalbines vairavimo technologijas. Didesnė 40kWh baterija užtikrina 270 kilometrų nuotolį pagal naują Europos WLTP emisijų ir ekonomijos standartą.
Visiškai elektrinis automobilis jau laimėjo kelis apdovanojimus už naujausias technologijas ir našumą. Automobilis laimėjo „2018 World Green Car“ (2018 m. pasaulio „žaliausias“ automobilis) apdovanojimą Niujorke, tarptautinėje automobilių parodoje, ir gavo 5 žvaigždučių įvertinimą už saugumą tiek iš Europos naujų automobilių įvertinimo programos, tiek ir iš Japonijos naujų automobilių įvertinimo programos.
LEAF yra pagrindinis „Nissan“ pažangaus mobilumo modelis. Pažangus mobilumas – tai įmonės vizija, keičianti požiūrį į tai, kaip automobiliai valdomi, varomi ir integruojami į visuomenę. Jame yra naujos, novatoriškos technologijos kaip „Nissan ProPILOT“, „ProPILOT Park“ ir „e-Pedal“, kurios yra populiarios tarp klientų. Kol kas 72 % naujojo LEAF pirkėjų pasirinko „ProPILOT“ autonominio vairavimo sistemą, kuri parduodama, kaip papildoma įranga.
Didelė naujojo „Nissan LEAF“ paklausa per pirmuosius šešis šių metų mėnesius patvirtina, kad LEAF yra geriausiai parduodamas elektrinis automobilis pasaulyje su daugiau nei 340 000 parduotų vienetų visame pasaulyje nuo 2010 m., kai pasirodė pirmasis LEAF modelis. Neseniai „Nissan“ pristatė 100 000-ajį „Nissan LEAF“ klientui iš Europos.
„Pagreitis vis dar didėje elektrinių automobilių rinkoje,” sako Gareth Dunsmore, „Nissan Europe“ elektrinių automobilių padalinio direktorius. „Naujasis LEAF pakeitė vairavimo patirtį dėka tokių technologijų kaip „e-Pedal“ ir parodo klientams elektrinio automobilio privalumus, kuriuos suteikia „Nissan“.“