Naujosios kartos „i30“ šeimos naujo nario pristatymas Ženevos parodoje

  • Naujajame universale erdvus salonas susijungia su stilinga išore.
  • Automobilio keliamoji galia padidėjo pritaikius ilgesnę važiuoklės bazę ir didesnę bagažinę.
  • Suprojektuotas, sukonstruotas ir pagamintas Europoje ir Europai pritaikytas.


naujos kartos i30 pristatymas

Šiandien buvo pakelta uždanga nuo naujosios kartos „i30“ universalo, kurio pasaulinis pristatymas įvyks 2012 m. Ženevos automobilių parodoje. Šis universalas – tai antrasis naujosios kartos „ Hyundai i30“ šeimos narys. Kartu su jau pristatytu penkių durų hečbeku jis suteikia dar daugiau patrauklumo „C“ segmento automobilių asortimentui.

Elegantiškame universale montuojami tokie patys varikliai ir važiuoklė, kaip ir palankiai įvertintame naujosios kartos „i30“ penkių durų hečbeke. Skirtumas tik tas, kad pirmasis turi ilgesnį kėbulą ir didesnę bagažinę, kurie nė kiek nepakenkė šio modelio dinamiškam stilingumui.

Bendras universalo ilgis yra 4 485 mm. Jis 185 mm ilgesnis už savo penkių durų bendravardį ir yra vienas pačių talpiausių „C“ segmento automobilių Europoje. Be to, jis yra 10 mm ilgesnis už pirmosios kartos „i30“ universalą.

Naujos kartos i30 galas

Palyginus su penkių durų hečbeku, kurio bagažinės talpa siekia 378 litrus, universalas turi pačią talpiausią 528 litrų bagažinę tarp šios klasės automobilių. Nulenkus užpakalinių sėdynių atlošus žemyn, bagažinės talpa padidėja beveik tris kartus ir siekia 1 642 litrus.

Kaip ir naujasis „i30“ hečbekas, naujosios kartos „i30“ universalas buvo specialiai sukonstruotas ir pritaikytas Europos klientams „Hyundai European R&D“ centre Riuselsheime, Vokietijoje. Universalas buvo konstruojamas kartu su hečbeku nuo pat pirmųjų darbo etapų, todėl stilistai galėjo kurti abiejų automobilių formas suteikdami jiems išskirtinių bruožų, būdingų tik šiai automobilių šeimai ir įkvėptų „Hyundai“ „srovenančių linijų“ filosofijos.

Kaip ir penkių durų modelis, „Hyundai“ universalo priekis išsiskiria šešiakampėmis grotelėmis ir į brangakmenius panašiais priekiniais žibintais, tačiau nuo vidurinio statramsčio iki užpakalinės dalies jo forma gerokai skiriasi. Kėbulo stogo linija driekiasi atgal per lanksčią keleivių/krovinių sritį, po to nuožulniai leidžiasi žemyn, suteikdama automobiliui dinamiškumo ir išryškindama jo „srovenančių linijų“ charakterį, dėl kurio stovintis automobilis atrodo taip, tarsi veržtųsi pirmyn.

Dar labiau pabrėždama universalo dinamišką išvaizdą, ryški įspausta linija driekiasi horizontaliai per abu automobilio šonus ir kyla aukštyn iki pat galinių žibintų. Galinius statramsčius apgaubiantis užpakalinio lango stiklas praleidžia į vidų daugiau šviesos ir pagerina matomumą. Išgaubtas bagažinės dangtis suteikia automobiliui aptakumo, o pro buferį siekiančią bagažinės angą lengvai įkelsite bet kokį krovinį.

Naujosios kartos „i30“ universale bus montuojami tokie patys trys benzininiai varikliai su tiesioginiu įpurškimu ir trys dyzeliniai varikliai kaip ir penkių durų hečbeke, kurių galia yra nuo 95 iki 135 AG.

Naujosios kartos „i30“ savininkai galės pasinaudoti vadinamąja penkerių metų triguba apsauga, kurią sudaro penkerių metų garantija be ridos apribojimų, penkerius metus teikiama pagalba kelyje ir penkerius metus atliekama automobilio techninės būklės patikra.

Alanas Rušfortas (Allan Rushforth), „Hyundai Motor Europe“ vyresnysis viceprezidentas ir vykdomasis direktorius, pasakė: „Naujosios kartos „i30“ buvo plačiai įvertintas už stilingumą, kokybę ir vertę. Mūsų naujasis universalas ne tik turi visas pirmiau minėtas savybes, bet ir pasižymi dar didesne keliamąja galia. Mes tikimės, kad jis padarys puikų įspūdį klientams, ieškantiems stiliaus bei praktiškumo darnos, ir jį pamėgs aktyviai gyvenančios šeimos.“

Naujosios kartos „i30“ universalas bus pristatytas publikai kartu su kitomis „Hyundai“ naujienomis per bendrovės spaudos konferenciją, kuri įvyks 2012 m. kovo 6 d. (antradienį) 09.45 val. (Vidurio Europos laiku) I salėje.