Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis 2015 metais buvo užregistruotas rekordinis skaičius naujų “Hyundai Motor“ automobilių – 470 130. Bendrovės pardavimo rodikliai buvo 10,9% didesni nei praėjusiais metais, o visapusiško modelių atnaujinimo programa padėjo užimti 3,3% naujų automobilių rinkos.
Per praėjusių metų paskutinį ketvirtį smarkiai padidėjo visiškai naujo “Tucson“ modelio pardavimas. Savo ruožtu, naujieji modeliai “i20 Coupe“ ir “i30 Turbo“ pritraukė naujų pirkėjų. Populiariųjų “i30“ ir “i40“ modelių atnaujinimas dar labiau padidino “Hyundai“ automobilių paklausą. 2015 metais iš viso buvo pakeista 80% modelių asortimento.
Prognozės 2016 metams yra teigiamos: metų prekyba pradedama su daugybe pakeistų arba atnaujintų automobilių. Stebimas ypač ryškus visiškai naujo “Tucson“ potencialas: praėjusių metų pabaigoje gauti 85 000 užsakymai, nors kompaktinis miesto visureigis pasirodė prekyboje tik rugsėjo mėnesį. Krosoverių ir SUV modelių asortimentą išplėtė naujasis “i20 Active“, o taip pat į “i20“ šeimos automobilius pradėtas montuoti naujas 1,0 litro T-GDI variklis.
“Hyundai“ produktų linija bus papildoma naujais modeliais kituose segmentuose, pradedant šio mėnesio pradžioje pristatytu naujovišku “IONIQ“, kuris debiutuos 2016 m. kovo mėn. vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje. Tai unikalus atvejis automobilių rinkoje – vienintelis automobilis su trim skirtingais jėgos perdavimo variantais: hibridiniu, elektriniu ir įkraunamu hibridiniu.
“Augančioje Europos naujų automobilių rinkoje “Hyundai“ pranoko rinkos tendencijas ir pardavė rekordišką skaičių automobilių. Šią sėkmę lėmė mūsų augančio modelių asortimento paklausa, tad 2016 metus pradedame su dideliu pagreičiu. Mes su savo naujausiu automobilių asortimentu Europos rinkoje siekiame pritraukti dar daugiau “Hyundai“ automobilių pirkėjų ir pagerinti rezultatus šiais metais“, sako “Hyundai Motor Europe“ vyriausias veiklos direktorius Thomas A. Schmid.