Naujasis Hyundai Santa Fe.

Naujasis „Hyundai Santa Fe“ yra galingas ir elegantiškas SUV, kuris išsiskiria geriausiais klasėje saugumo sprendimais ir įspūdinga erdve salone.

 

Per paskutiniuosius 17 metų Europoje buvo parduota daugiau nei 400 tūkst. „Santa Fe“ modelių. Ketvirtosios kartos SUV ir toliau stebins klientus, ieškančius aukščiausios kokybės dizaino, prabangos ir pažangių technologijų.

 

Modelis atspindi kertines savo pirmtako stiprybes, kurias „Hyundai“ diegė visus šiuos metus. Pristatome 6 dalykus, kurie leidžia naująjį „Hyundai Santa Fe“ vadinti puikiu automobiliu.

 

Drąsi išvaizda

 

Naujojo „Santa Fe“ kėbulo dizainas pasižymi plačia stovėsena ir atletiška bei drąsia išvaizda. Kruopščiai nubrėžtos linijos sustiprina įspūdį, kad tai – „Hyundai“ SUV gamos flagmanas. Priekyje yra gamintojo firminės laiptuotos grotelės, o jas papildo dvigubi žibintai: viršuje esantys dieniniai LED ir žemiau esantys pagrindiniai LED žibintai.

 

Dinamišką siluetą išryškina glotni stogo linija ir kita aštri linija einanti per visą šoną nuo priekinių iki galinių žibintų. Gale įspūdį sustiprina unikalūs žibintai ir pribloškiantis buferio dizainas.

 

Daugiau erdvės – daugiau komforto

 

 

Naujajame „Santa Fe“ nepaprastas santykis tarp dizaino ir funkcionalumo savyje talpina aukščiausią kokybę ir erdvią salono architektūrą. Jame taip pat užtikrintas geresnis matomumas. Galinis šoninis langas yra 41 proc. didesnis, o antra ir trečia sėdynių eilės erdvesnės.

 

Vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis galės mėgautis sėdynėmis, kurios reguliuojasi 10 krypčių. Gale sėdintys keleiviai taip pat nepamiršti. Antrojoje eilėje erdvė kojoms padidėjo 38, o trečioje eilėje galvai – 22 milimetrais. Taip pat čia įlipti dabar galima vieno klavišo paspaudimu.

 

Švelnesnis ir tylesnis važiavimas

Naujojo „Santa Fe“ pakaba dabar yra švelnesnė ir geriau reaguoja į smūgius bei vibracijas nelygiuose keliuose. Visa pakaba yra standesnė, o amortizatoriai sumontuoti statesniu kampu, kad didesnė jų eiga suteiktų daugiau komforto.

 

Pagerinta variklių gama užtikrina švelnesnį garsą, o vertikalūs amortizatoriai suteikia stabilumo kelyje. Triukšmą taip pat mažina sustiprintos durų apdailos ir papildomos izoliacinės medžiagos grindyse.

 

Naujausios kartos saugumas

Naujasis „Hyundai Santa Fe“ siūlo saugumo sprendimus, kurių rinkoje iki šiol nebuvo. Inovatyvi gale sėdinčiu keleivių įspėjamoji sistema (angl. Rear Occupant Alert) ultragarsinių jutiklių pagalba stebi judesius galinėse sėdynėse, taigi vairuotojas įspėjamas, jei gale liko sėdėti vaikai arba augintiniai. Saugaus išlipimo asistentas (angl. Safety Exit Assist) apsaugo nuo situacijų, kai galinės durys atidaromos, neįsitikinus, kad saugu. Sistema atpažįsta, kad iš galo atvažiuoja kitas automobilis ir laikinai užrakina duris, kol išlipti nėra saugu.

 

Susidūrimo išvengimo asistentas (angl. Fordward Collision-Avoidance Assist (FCAA) naudoja priekyje esančius radarus ir kameros jutiklius, kad praneštų vairuotojui apie avarines situacijas arba stabdytų, jei to prireiktų. Artėjančios kliūties perspėjimo sistema (angl. Rear-Cross Traffic Alert (RCTA) sumažina susidūrimo tikimybę siauruose ir prasto matomumo ruožuose, kai važiuojama atbulomis. Ji ekrane ir garsu perspėja apie artėjančias transporto priemones

 

Pagerinta keturių varomųjų ratų sistema

Naujajame „Santa Fe“ modelyje sumontuota pažangi keturių varomųjų ratų sistema HTRAC, kuri paskirsto galią, priklausomai nuo ratų sukibimo ir automobilio greičio. Ji padeda vairuotojui, kai sninga, esant šlapiai kelio dangai arba įprastomis situacijomis, kai tiesiog suteikia daugiau stabilumo posūkiuose.

 

HTRAC sistema nuolat paskirsto galią visiems keturiems ratams, kad užtikrintų optimalų sukibimą įvairiomis kelio sąlygomis. Skirtingai nei kitų gamintojų mechaninės keturių varomų ratų sistemos, HTRAC kontroliuoja kiekvienam ratui tenkančią galią ir stabdymo jėgą. Ant slidžios kelio dangos, sistema padeda vairuotojui ir į visus keturis ratus galią perduoda automatiškai.

 

Geriausias klasėje projektuojamas ekranas

 

 

Naujasis „Santa Fe“ yra pirmasis „Hyundai“ modelis su pilnu projektuojamu ekranu  (HUD) ant priekinio stiklo. Jame vaizduojama visa reikalinga informacija, o vairuotojas gali sutelkti visą dėmesį į kelią. Vaizdas projektuojamas 8 colių skersmens plote ir matomas iš dviejų metrų atstumo. Jo ryškumas geriausias klasėje – 10 tūkst. liuksų, todėl užtikrina aiškų vaizdą be kuriuo paros metu.

 

Projektuojamo ekrano kampą ir aukšti galima reguliuoti pagal tai, ko reikia vairuotojui. Jame rodomas greitis, navigacijos pranešimai, degalų kiekis ir saugumo sistemų bei vairavimo asistentų įspėjimai.