Koncepcinis „Hyundai Curb“ sukurtas miesto gyventojų poreikiams

Detroito automobilių parodoje „Hyundai“ pirmą kartą parodė savo efektingą koncepcinį automobilį „Curb“.
Trumpa naujojo „Hyundai Curb“ apžvalga:
  • Naujos kartos kompaktiškas miesto visureigis aktyviems miestiečiams;
  • Aukščiausio lygio technologijos automobilio salone ir įspūdinga išorė;
  • Naujausia Hyundai Blue Link™ technologija, kurią sudaro prisilietimui jautrūs jutikliai, 12 colių Continental ekranas ir ant priekinio stiklo projektuojama būtina informacija (Heads Up Display);
  • Daugybė įvairiausių dėtuvių daiktams;
  • Iš stogo pakylantys ir nusileidžiantys bagažo laikikliai, išlendantys laikikliai dviračiams;
  • 175 AG 1,6 litro benzininis variklis su tiesioginiu įpurškimu;
  • Atstumas tarp ašių – 2640 mm, automobilio ilgis – 4170 mm, plotis –1800 mm, aukštis – 1600 mm;
  • Dvyliktas dizaino centro „Hyundai California“ koncepcinis automobilis.
Pirmą kartą Detroito automobilių parodoje visuomenei parodytas naujas modelis „Veloster” ir koncepcinis „Curb” puikiai atspindi naują „Hyundai” devizą „New Thinking. New Possibilities“. Šis naujas „Hyundai“ priekių ženklo pažadas teigia: su nauju mąstymu – naujos galimybės! „Hyundai“ tikslas – suteikti savo pirkėjams jausmus, įspūdžius ir patirtį, pranokstančius bet kokius lūkesčius. Nauja prekių ženklo kryptis reiškia, kad „Hyundai“ pasiruošęs pokyčiams ir visada ieškantis naujų galimybių.