i30 N yra pirmasis „Hyundai Motor“ sportinis N serijos automobilis. Sukurtas ant naujosios kartos i30 modelio bazės, jis yra pakeistas iš esmės, kad suteiktų maksimalų vairavimo malonumą ir kelyje, ir lenktynių trasoje. N serija gimė Namjange, pagrindiniame „Hyundai Motor“ tyrimų ir vystymo centre Korėjoje. Modelis buvo šlifuojamas vienoje sudėtingiausių pasaulio trasų – Niurburgo žiede, kur įsikūręs „Hyundai“ bandymų padalinys. Logotipas su N raide simbolizuoja vingiuotą stabdymo zoną trasoje. Būtent tokiomis sąlygomis buvo bandomas ir savo jėgas įrodė naujasis i30 N modelis. Jo kūrimą įkvėpė „Hyundai Motorsport“ padalinio dalyvavimas Pasaulio ralio čempionate (WRC) nuo 2014 metų.
„Hyundai i30 N” buvo sukurtas tam, kad mūsų pirkėjai gautų maksimalų vairavimo malonumą su lengvai pasiekiamu sportiniu paketu. Kartu su N serijos modeliais mes kuriame emocionalius produktus, skirtus vairuotojams, kurie šypsosi ir klausosi variklio gausmo važiuodami vingiuotais keliais. Būtent dėl šios priežasties mes automobilio galią matuojame ne variklio sūkiais per minutę, o širdies dūžiais per minutę”, –sako „Hyundai“ sportinių automobilių kūrimo padalinio vykdantysis viceprezidentas Albertas Biermannas.
Galingas „Performance Package“ paketas
i30 N varomas 2 litrų turbininių varikliu, kurį galima pasirinkti iš dviejų siūlomų galingumų: standartinis paketas pasiekia 250 AG, o „Performance Package“ pakete esantis variklis išvysto 275 AG. Abu varikliai pasiekia 353 Nm sukimo momentą maksimalų 250 km/val. greitį. 250 AG versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,4 sekundės, o 275 AG – 6,2 sekundės.
„Performance Package“ pakete jau yra 19 colių ratai su „Pirelli P-Zero“ sportinio tipo padangomis, ryškiomis raudonomis stabdžių apkabomis ir didesniais stabdžių diskais (18 colių priekyje ir 17 colių gale). Elektra valdomas riboto slydimo diferencialas ir kintami išmetimo vožtuvai yra papildomi „Performance Package“ paketo pasirinkimai sukurti tikriems pojūčiams trasoje.