Išskirtinai greitas, įsiutęs ir elegantiškas: naujasis „Hyundai i30 Fastback N“

 

 

  • Nauajasis „i30 Fastback N“ – tai pirmasis galingas C segmento penkiaduris kupė modelis. Jame rafinuotumas ir elegancija susipina su N serijai būdingu vairavimo malonumu.
  • Daug galios: keturių cilindrų 2 litrų T-GDI variklis su turbina išvysto iki 275 AG ir 378 Nm sukimo momentą (padidintos galio režimu). Jis pasižymi greita reakcija ir nuspėjama galia. 
  • Dinamiški sprendimai: elektra valdomas riboto slydimo diferencialas „N Corner Carving Differential“, elektra valdoma pakaba, automatinė sūkių padidinimo funkcija (angl. Rev Matching), starto kontrolės funkcija (angl. Launch Control), sportinės padangos, trasos ratų įveikimo laikmatis, jaudinantis garsas ir daugiau.
  • Platus pritaikymas: važiavimo režimų pritaikymas savo poreikiams su „N Grin Control System“ sistema.
  • Galingas ir rafinuotas dizainas: agresyvūs priekiniai ir galiniai buferiai su didesnėmis oro įsiurbimo angomis ir raudonais akcentais, žvilgančios juodos spalvos aerodinamiškas galinis bagažinės dangčio apvadas, žemai įtaisytas galinis trikampis rūko žibintas, dvigubas išmetimo vamzdis, 18 ir 19 colių skersmens ratai, sportinės sėdynės, išskirtinė „Shadow Grey“ pilka kėbulo spalva.
  • „i30 Fastback N“ pasižymi septyniais procentais mažesniu oro pasipriešinimo koeficientu lyginant su penkiaduriu i30 N. Važiuodamas greitai, šį rodiklį dar labiau pagerina.

 

 

„Hyundai“ plečia galingų N  modelių asortimentą ir jį papildo visiškai nauju „Hyundai i30 Fastback N“. Tai antrasis galingas modelis Europos rinkai. „i30 Fastback N“ yra pirmoji C segmento penkiadurė galinga kupė, kuri yra unikali savo klasėje. Modelis savyje apjungia rafinuoto ir elegantiško „i30 Fastback“ kėbulo linijas su i30 N būdingu vairavimo malonumu. Naujasis modelis kartoja 2017 metų pabaigoje pasirodžiusio i30 N sėkmę. Nuo to laiko i30 N pradiniai pardavimai pranoko lūkesčius. Iki 2018 m. pabaigos Europoje buvo užsakyta daugiau nei 9 tūkst. i30 N penkiadurių modelių.

„Pradedant nuo i30 N penkiadurio modelio triumfo, galime pasakyti, kad naujasis „i30 Fastback N“ verčia nauja sėkmės istorijos puslapį. Kompaktiškų automobilių rinką rimtai sudrebins pirmoji penkiadurė galinga kupė, kuri pasiruošusi lenktynių trasai“, – sako „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produktų viceprezidentas Andreas-Christophas Hofmannas.„Per 18 mėnesių N serija pasiekė išties puikių rezultatų. Savo antruoju N modeliu Europoje dar daugiau klientų suteiksime galimybę pajusti unikalų N pojūtį.“

 

Gražuolis posūkių šelmis

 

Kuriant „i30 Fastback N“, svarbiausia buvo užtikrinti patvarumą ir puikias dinamines savybes trasoje. Todėl „i30 Fastback N“ vairuotojai trasoje bus tikri, kad automobilis „neišsikvėps“. Maksimalų stabdymą užtikrina papildoma stabdžių aušinimo anga priekiniame buferyje. Starto kontrolės sistema pilnai nuspaudus akseleratorių sūkius išlaiko 3,6-4,9 tūkst. diapazone, todėl iš vietos pajudėti itin greitai yra paprasta. „Fastback N“ kėbulą galima sustandinti papildomai pasirinkus standumo siją už galinių sėdynių. Taip pat prie šių savybių prisideda papildomi suvirinimo taškai kėbulo konstrukcijoje.
 

N logotipas simbolizuoja S formos trasos stabdymo zoną trasoje. Tai yra ta vieta, kur„i30 Fastback N“ demonstruoja didžiausią sukibimą, tikslumą ir trykšta emocija. „Hyundai“ elegantiška ir galinga penkiadurė kupė dievina posūkius. Galingas 2 litrų variklis su turbokompresoriumi išvysto iki 275 AG ir 378 Nm sukimo momentą (padidintos galios režimu). Automobilio galimybes puikiai įveikti posūkius užtikrina elektra valdomas riboto slydimo diferencialas „N Corner Carving Differential“. Jis leidžia posūkį įveikti greitai ir smagiai: nuo sukimo į posūkį momento iki ankstyvo greitėjimo išvažiuojant iš jo. Elektra valdoma pakaba (angl. Electronic Controlled Suspension (ECS)) koreguoja dinamines automobilio savybes posūkiuose, greitėjant ir stabdant. Galiausiai posūkius galima įveikti greitai ir dėl standaus kėbulo teikiamų privalumų.
 

N suteikiamos patirties pagrindas – važiavimo režimų pasirinkimo sistema „N Grin Control System“. Dviem specialiais klavišai ant vairo galima rinktis 5 režimus: „Eco“, „Normal“, „Sport“, N ir „N Custom“. Skirtingi režimai tarsi pakeičia automobilio charakterį, koreguodami variklio parametrus, amortizatorių standumą, elektroninės stabilumo kontrolės (angl. Electronic Stability Control (ESC)) nustatymus, elektra valdomas riboto slydimo diferencialo „N Corner Carving Differential“ savybes, išmetimo garso stiprumą, vairo jautrumą ir automatinio sūkių padidinimo parametrus. Spustelėdamas ant vairo įtaisytą automatinio sūkių padidinimo klavišą, vairuotojas gali padidinti variklio apsukas, kai perjungiama iš aukštesnės į žemesnę pavarą.
 

Naujajam „i30 Fastback N“ naudojamos naujausios aktyvias saugos funkcijos, kurias „Hyundai Motor“ taiko likusioje i30 gamoje.

 

Sukurtas jaudinti

 

Naujasis „i30 Fastback N“ yra sukurtas laikantis principo, kad forma turi atitikti funkciją. Dizaineriai glaudžiai bendradarbiavo su aerodinamikos specialistais, kad nustatytų tinkamą automobilio prispaudimo, oro pasipriešinimo ir aerodinamikos santykį bei užtikrintų geriausią vairavimo jausmą. Galinga penkiadurė kupė yra ilgesnė ir aptakesnė bei pasižymi išskirtiniu siluetu ir sportiška išvaizda. Todėl naujasis modelis „i30 Fastback N“ dideliu greičiu tiesiog skrodžia orą. Jis yra 120 mm ilgesnis nei i30 N penkiaduris modelis ir 21 mm žemesnis. Jo aptaki forma leido pasiekti 0,297 Cd pasipriešinimo koeficientą. Tuo tarpu palyginti su i30 N penkiaduryje modelyje jis yra 0,320 Cd.

 

Įspūdinga išorė

 

i30 Fastback N savyje jungia sportinio dizaino elementus su –i30 Fastback rafinuotu stiliumi ir lašo formos siluetu. N išvaizdą pabrėžiantys išskirtiniai elementai: unikalus priekinis buferis su didesnėmis oro įsiurbimo angomis ir raudona linija. Ant garsiųjų laiptuotų grotelių puikuojasi N emblema. „i30 Fastback N“ priekiniai žibintai turi juodos spalvos apvadus.

Gale sumontuotas naujasis aptakas ir agresyvios išvaizdos buferis dar labiau pabrėžia galingą ir dinamišką išvaizdą. O žvilgančios juodos spalvos galinis bagažinės dangčio apvadas sukuria dinamišką ir išskirtinį vaizdą. Taip elegantiška forma derinasi su funkcija ir toliau leidžia pasiekti geras aerodinamines savybes. Buferį pabrėžia galinėje apatinėje dalyje prailginta žvilgios raudonos spalvos linija. Automobilio sportiškumo įspūdį užbaigia tarp dvigubų išmetimo vamzdžių integruotas unikalus trikampio formos galinis rūko žibintas. Iš šono automobilis atrodo įspūdingai. Jis turi N serijos 18 ir 19 colių lengvojo lydinio ratus ir raudonos spalvos stabdžius su N logotipu. Taip pat siluetą puošia juodas pažeminto korpuso slenkstis ir žvilgios juodos spalvos veidrodėliai.

 

Viduje: elegancija visur

 

Aukštos kokybės salono medžiagos ir tamsaus metalo apdaila pabrėžia „i30 Fastback N“ elegantišką charakterį ir jo sąsajas su automobilių sportu. „i30 Fastback N“ sumontuotos unikalaus dizaino sportinės sėdynės su N logotipu, raudonomis siūlėmis ir specialiu pailginimu. Sėdynių apmušalai gali rafinuotos juodos spalvos (kaip salonas) visiškai medžiaginės arba pasirinktinai derinamos su versta oda ir oda.
 

Palyginti su bet kuriuo kitu N, raudonos siūlės naujojo „i30 Fastback N“ salonui suteikia išskirtinumo. Jo pagrindinis akcentas – išskirtinis N sportinis vairas, leidžiantis vairuotojui lengvai valdyti visus vairavimo režimus. N mygtuku su languotos finišo vėliavos piktograma dešinėje pusėje galima tiesiogiai įjungti N režimą. Virš jo vairuotojai ras automatinio sūkių padidinimo režimo mygtuką, kuris leis geriau išnaudoti variklio potencialą. Visa važiavimo režimų informacija pateikiama centriniame ekrane. Specialiai reikliems vairuotojoms centrinėje konsolėje rodomi trasos įveikimo duomenys ir rodikliai.

 

Variklių pasirinkimas

 

„i30 Fastback N“ komplektuojamas su 2 varikliu su turbokompresoriumi, kurį galima rinktis iš dviejų galios paketų. Standartinis variklis išvysto 250 AG/184 kW galią (bendros degalų sąnaudos pagal WLTP: 8,1 l/100 km; bendros CO2 emisijos: 185 g/km). Tikriems automobilių mylėtojams patiks „Performance Pakage“ paketas, su kuriuo naujasis „i30 Fastback N“ išvysto didžiausią 275 AG/202 kW galią (bendros degalų sąnaudos: 8,2 l/100 km; bendros CO2 emisijos: 188 g/km), didžiausią 353 Nm sukimo momentą ir pasiekia 250 km/h greitį. Padidintos galios režimu, kuris ima veikti pasiekus didžiausią sukimo momentą, dar labiau didina sukimo momentą iki 378 Nm. Tada kelioms sekundėms padidinamas turbokompresoriaus greitis ir taip padidėja oro ir degalų kiekis tiekiamas varikliui.
 

Taip pat „Performance Pakage“ pakete yra elektra valdomas riboto slydimo diferencialas „N Corner Carving Differential“, kuris užtikrina išskirtinį sukibimą. O išmetimo sistema su kintamais vožtuvais suteikia garsui sportiškumo. Kartu su „Performance Pakage“ paketu i30 Fastback N didžiausią sukibimą su danga užtikrina 19 colių „Pirelli P-Zero“ sportinės padangos.
 

Vairuotojai entuziastai „i30 Fastback N“ centriniame ekrane galės matyti informaciją arklio galias, sukimo momentą, turbokompresoriaus galios resursus, rato įveikimo ir greitėjimo laikmatį. Sportinio vairavimo duomenys yra išsaugomi ir tai labai padeda lenktynių trasoje.

 

Ryšys su pasauliu ir keliu

 

„i30 Fastback N“ siūlo modernias jungiamumo funkcijas, įskaitant 3D navigaciją, medijos funkcijas, „Android Auto“, „Apple Carplay“ ir belaidį įkrovimą. „i30 Fastback N“ vairavimo režimus galima matyti AVN 8 colių jutikliniame ekrane su navigacija. Abiejose sistemose yra „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, leidžiantys naudotojams prijungti savo įrenginius, kad būtų ekrane matyti ir valdyti muziką, telefoną ar navigacijos funkcijas. Sklandus jungiamumas vairuotojams ir keleiviams leidžia likti prisijungus, nenukreipiant dėmesio nuo kelio. „Hyundai Motor“ siūlo naudoti belaidžio indukcinio įkrovimo laikiklį mobiliesiems telefonams („Qi“ standartas) ir septynių metų nemokamą „LIVE Services“ prenumeratą. „LIVE Services“ teikia atnaujintą informaciją realiuoju laiku: informaciją apie orą, eismą, greičio matuoklius ir internetinę dominančių vietų paiešką. Navigacijos ekrane pateikiami sportinio vairavimo duomenys.

 

Myli kiekvieną kelio vingį iš Namjango į Niurburgą

 

„Hyundai“ kūrė N seriją laikydamasi tos pačios filosofijos, kuri buvo taikoma kuriant lenktyninius automobilius. N žymi du svarbius komponentus: „Hyundai Motor“ pasaulinį tyrimų ir plėtros centrą Pietų Korėjos Namjango rajone, kur gimė idėja, ir „Niurburgringą“ – vieną sudėtingiausių lenktynių trasų pasaulyje. Čia yra „Hyundai“ bandymų centras, kur tobulinami N modeliai. Pats N logotipas simbolizuoja S formos stabdymo zoną. Joje bandomi ir tobulinami N serijos modeliai.

 

Pagaminta Europoje

 

„i30 Fastback N“ pagamintas „Hyundai Motor“ gamykloje Čekijoje, Nošovice (HMMC). Gamykla atidaryta 2008 m. ir tais pačiais metais čia prasidėjo pirmosios kartos i30 gamyba. Kasmet joje pagaminama 350 tūkst. automobilių, o gamyba atitinka aukščiausius kokybės standartus Europos klientų lūkesčiams patenkinti. HMMC gamykla turi 3,3 km atvirą bandymų trasą (gamyklos teritorijoje), kurioje užtikrinama, kad būtų išbandytos kiekvienos transporto priemonės dinaminės savybės, keliamas triukšmas, funkcijos ir kėbulas.