„IONIQ“: hibridinių automobilių šuolis

2015 m. sausio 7 d. „Hyundai Motor“ pateikė pirmąsias naujojo „IONIQ“ nuotraukas. Tai naujos kartos hibridinis automobilis – pirmasis, kuriame to paties tipo kėbule montuojamas įkraunamas ir hibridinis varantysis mechanizmas. Įdomi „IONIQ“ važiavimo patirtis, patrauklus dizainas ir pažangus ryšys atitinka besikeičiančio klientų gyvenimo stiliaus lūkesčius ir laužo hibridinių automobilių stereotipus.

„Hyundai Motor“ tyrimų centro Projektų valdymo departamento vadovas Ragas Jungas teigė: „IONIQ“ įkūnija naująjį „Hyundai Motor“ mąstymą bei drąsias ateities ambicijas. Šis pasaulinės klasės hibridas žymi mūsų ateities automobilių pradžią.“

Dėl specialaus dizaino buvo užtikrinti lengvo svorio inžineriniai sprendimai

„IONIQ“ sukonstruotas ant važiuoklės, sukurtos trims efektyviems itin mažų išlakų varantiesiems mechanizmams. 53 % konstrukcijos sudaro pažangus itin tvirtas plienas, išmaniai suderintas su lengvu aliuminiu. Naujasis modelis yra 12,6 kg (45 %) lengvesnis, nes nestruktūrinės kėbulo dalys, pvz., variklio gaubtas, bagažinės dangtis ir pakabos komponentai, yra nulieti iš aliuminio. Vietose, reikalaujančiose tvirtumo ir smūgių sugerties, konstrukcija pagaminta iš pažangaus itin tvirto plieno, galinčio atlaikyti didelius smūgius.

Naujasis modelis sukurtas siekiant dinamiško važiavimo ir valdymo – būtent dėl šių savybių „IONIQ“ išsiskiria iš kitų hibridinių automobilių. Žemai priekyje esantys automobilio akumuliatoriai sumažina svorio centrą, tad automobilis geriau reaguoja ir yra stabilesnis įveikdamas posūkius. „IONIQ“ valdymą pagerina ir dviguba žema daugiasvirtė galinė pakaba.

„IONIQ“ viduje: hibridinės sistemos evoliucija

Pilnas „IONIQ“ pasirinkimas: elektrinis, įkraunamas hibridinis ir hibridinis varantieji mechanizmai – tai pirmas kartas pasaulyje, kai jie yra viename modelyje. Visi trys modeliai bus pristatyti Ženevos automobilių parodoje 2016 m. kovo mėn., tuomet bus pateikta ir išsami jų informacija. Šiandien Korėjoje įvykusiame pristatyme buvo pateikta informacija apie pirmąjį rinkai pristatomą modelį – hibridinę versiją.

„Hyundai Motors“ išskirtinai savo hibridiniams varikliams sukūrė naująjį didžiausio pasaulyje šiluminio efektyvumo (40 %) 1,6 l darbinio tūrio „Kappa GDi“ variklį, kuris suderintas su nuolatinio magneto elektriniu varikliu, atitinkamai 105 AG ir 43,5 AG.

Variklis pasiekia geriausią savo klasėje (40 %) šiluminį efektyvumą, jo galva ir blokas atskirti siekiant optimizuoti aušinimą. Be to, 200 barų aukšto slėgio 6 angų tiesioginis kuro įpurškimas pagerina degalų sąnaudas ir CO₂ išlakas.

Ličio jonų polimerų akumuliatorius pasižymi išskirtinėmis įkrovimo ir iškrovimo savybėmis, optimizuoja aukštosios įtampos variklio galią ir leidžia greitą regeneraciją. Galios skirstymą valdo išskirtinai hibridiniams automobiliams skirta dvigubos sankabos transmisija (DCT), užtikrinanti unikalią „IONIQ“ važiavimo patirtį. Geriausias klasėje galios perdavimo efektyvumas (95,7 %), todėl užtikrinama greita reakcija, greitėjimas ir tolygus pavarų perjungimas, – vairuotojai gali mėgautis ir efektyvumu, ir valdymu.

Pasaulinė trijų modelių „IONIQ“ premjera įvyks Ženevos automobilių parodoje 2016 m. kovo mėn.