Į Lietuvą atvyksta naujasis „Hyundai Tucson“: naujos technologijos ir aukščiausio lygio įranga už prieinamą kainą
Naujasis „Hyundai Tucson“ yra reikšmingas žingsnis į priekį automobilių gamintojų asortimente. Naujos kartos hibridinė sistema, elektroniškai reguliuojama pakaba, benzininis turbo variklis su nuolat kintančia vožtuvo atidarymo trukme (Continuously Variable Valve Duration, CVVD) – tai tik dalis technologijų, montuojamų naujajame SUV. Visų modelių versijų bazinėje įrangoje montuojami nauji į groteles integruoti aukštųjų technologijų ir išskirtinio dizaino dienos žibintai ir naujo dizaino galiniai žibintai išskiria jį iš visų kitų kelyje riedančių automobilių. Galvojančius apie ateitį sužavės visą šeimą lepinantis komfortas bei gerokai atnaujintos saugos sistemos, pavyzdžiui, sankryžą stebinti radarų sistema.
„Džiaugiamės naujuoju „Hyundai“ krosoveriu, kurį drąsiai galima vadinti inovatyviausiu savo klasėje, turinčiu gausią įrangą net bazinėje komplektacijoje. Tiesa, aukščiausios komplektacijos modeliai galėtų konkuruoti net su premium klasės automobiliais – gamintojui visą tai pavyko pasiekti išlaikius prieinamą kainą. Naujojo „Hyundai Tucson“ kainos prasideda nuo 22 990 eurų. Palyginti su ankstesnės „Tucson“ kartos modeliais, atnaujintas automobilis siūlo gausesnę įrangą bei modernesnius variklius. Pažangi naujojo „Tucson“ technologija ir modernus dizainas, taip pat galingi ir ypač mažai teršalų išmetantys varikliai paverčia jį precedento neturinčiu patraukliu sportiniu visureigiu ir nauju etalonu savo segmente“, – apie naująjį „Tucson“ kalbėjo „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kviklys.
Naujausios technologijos
„Hyundai“ savo naujajame SUV sumontavo anksčiau tik aukštesnės klasės automobiliuose sutinkamas technologijas, kurios automobilį paverčia ne tik komfortiškesniu, bet ir gerokai saugesniu kasdienėse kelionėse.
Naujasis „Tucson“ yra siūlomas su trimis įrangos lygiais: „Comfort“, „Style“ ir „Premium“. Gausią standartinę įrangą turinčioje „Comfort“ versijoje montuojamos automatinės tolimosios šviesos, atbulinės eigos kamera su dinaminėmis pagalbinėmis linijomis ir aštuonių colių spalvotas jutiklinis ekranas. Saugos įrangai priklauso vairuotojo budrumo stebėjimo sistema, priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema (FCA) su pėsčiųjų, dviratininkų ir automobilių aptikimo funkcija, išmanioji greičio ribojimo pagalbos sistema (ISLA) ir automatinė pagalbos iškvietimo sistema „eCall“. Naujajame „Tucson“ keleivių saugumu pasirūpins ir nauja oro pagalvė tarp priekinių sėdynių. Eismo juostos sekimo sistema (LFA) kartu su įspėjamąja nukrypimo iš važiuojamosios eismo juostos sistema (LKA) išlaiko automobilį eismo juostos viduryje.
„Style“ versijai priklauso 10,25 colių skaitmeninis „Supervision“ prietaisų skydelis, Bi-LED MFR priekiniai žibintai ir statiniai posūkio žibintai, beraktė įėjimo ir užvedimo sistema, aušinimo funkciją turintis belaidis įkroviklis „Qi“ standartą atitinkantiems išmaniesiems telefonams ir nuotaikingas salono apšvietimas.
Modelio serijos pasididžiavimas yra „Premium“ įrangos lygis, atitinkantis net ir reikliausio vartotojo poreikius. Standartinei įrangai priklauso navigacijos sistema su 10,25 colių spalvotu jutikliniu ekranu ir „Bluelink“ telematikos paslaugos, elektroniškai valdoma pakaba, elektroninis pavarų perjungimas „E-Shift“ ir aklosios zonos perspėjimo sistema. Aklosios zonos stebėjimo monitorius yra naujas šiame segmente: kai vairuotojas, norėdamas pakeisti eismo juostą, įjungia posūkio signalą, 10,25 colių „Supervision“ prietaisų skydelio ekrane rodomas tiesioginis vaizdas iš aklosios zonos. Tai papildo veidrodžiuose matomą vaizdą ir pagerina matomumą tamsoje ir lietuje. „Premium“ įrangai priklausanti priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema (FCA) sankryžoje taip pat turi posūkio į kairę aptikimo funkciją, kuri taip pat perspėja apie eismą iš priekio. Užimtos galinės sėdynės signalizacija paverčia naują „Tucson“ saugiu ir patikimu šeimos automobiliu. Galinių keleivių komfortą padidina trijų zonų oro kondicionierius.
Tiek su „Style“, tiek „Premium“ įrangos lygiu 1,6 T-GDI 230 AG „Hybrid 4WD 6AT“ modelis taip pat gali būti varomas visais ratais, naudojant „Hyundai“ visų varomų ratų technologiją HTRAC. Sistema naudoja duomenis apie ratų sukibimą ir automobilio greitį, kad reikiamu metu ratams perduotų reikiamą sukimo momentą. Trys bekelės režimai – purvas, smėlis ir sniegas (Mud, Sand, Snow) – optimizuoja HTRAC sistemos nustatymus pagal esamas važiavimo sąlygas.
Kaip naują papildomą įrangą „Premium“ versijoms „Tucson“ siūlo nuotoliniu būdu valdomą automobilio savaiminio parkavimo sistemą: „Remote Smart Park Assist“. Ši pasirinktinei įrangai priklausanti sistema leidžia automobilį užvesti nuotoliniu būdu naudojant išmanųjį raktą ir judinti automobilį tiek pirmyn, tiek atgal. Dėl to automobilį galima be vargo pastatyti net ir ankštose stovėjimo vietose. Nuotoliniu būdu valdomą automobilio savaiminio parkavimo sistemą galima įsigyti tik hibridinėms versijoms, o vėliau – ir įkraunamiems hibridams.
„Premium“ įrangos lygį turinčio naujojo „Hyundai Tucson“ kaina prasideda nuo 29 990 eurų (1,6 T-GDI 150 AG 48 V Hybrid 7-DCT), o serijos flagmano kaina yra 34 990 eurai (1,6 T-GDI 230 AG Hybrid 4WD 6AT).
„Fakto Auto“ salonuose išbandyti naująjį „Hyundai Tucson“ krosoverį bus galima jau gruodžio mėnesį, o visus rūpimus klausimus apie šį modelį salono darbuotojai mielai atsakys jau dabar.