JAV automobilių rinkos ir vartotojų įpročių analizės agentūra „J.D. Power and Associates“ savo naujausiame automobilių pirkėjų lojalumo tyrime atskleidžia, jog Amerikos pirkėjams vis svarbesnė tampa papildoma automobilio įranga bei išskirtinės vieno ar kito gamintojo automobilių ypatybės. Gamintojai, kuriems pavyksta nustebinti savo klientus naujovėmis, gali tikėtis jų ištikimybės keičiant automobilį į naujesnį.
Pernai net 64 proc. „Hyundai“ pirkėjų teigė, kad vėl rinktųsi šio gamintojo automobilį. Antrą vietą pasidalijo „Ford“ ir „Honda“. Lojalių šių markių automobilių savininkų dalis siekė 60 proc. Į šio reitingo geriausiųjų dešimtuką taip pat pateko BMW (59 proc.), „Kia“ (59 proc.), „Toyota“ (58 proc.), „Chevrolet“ (57 proc.), „Mercedes-Benz“ (57 proc.), „Lexus“ (54 proc.) ir „Cadillac“ (52 proc.).
33 tirtų automobilių gamintojų savininkų lojalumo vidurkis pernai siekė 49 proc. – procentu daugiau nei 2010 metais.
„J.D.Power“ lojalumo indeksą skaičiuoja 9 metus. Naujausiame tyrime pažymima, kad vis didesnę pasitenkinimo automobiliu dalį sudaro jo išlaikymo sąnaudų dydis ir jo kaina antrinėje rinkoje. Kitaip tariant, šalia visuomet svarbių patikimumo ir važiavimo kokybės kriterijų, atsiranda ekonominiai faktoriai, kurie padeda nustatyti tikrąją automobilio vertę.
„J.D. Power“ tyrimas pagrįstas 117 tūkst. automobilių savininkų apklausa. Daugiau nei 73 tūkst. iš jų apklausos metu keitė senesnį automobilį į naujesnį.