72
Normal
0
19
false
false
false
LT
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-style-parent:””;
font-size:10.0pt;”Cambria”,”serif”;}
· Naujos kartos „i30“ sukurtas remiantis savo pirmtako sėkme.
· Naujame modelyje toliau tobulinamos tekančio vandens skulptūros formos.
· Naujos kartos „i30“ kokybė ir patobulinimai atitinka šio segmento automobiliams keliamus reikalavimus
Prieš kitą savaitę įvyksiančią premjerą 2011 m. Frankfurto automobilių parodoje (IAA) „Hyundai“ parodė pirmąsias naujos kartos „i30“ nuotraukas. Jose matoma įspūdinga daugiausiai pajamų bendrovei nešančio C segmento hečbeko išvaizda.
„Hyundai“ tikisi, kad naujos kartos „i30“ modelis sulauks dar didesnės sėkmės nei jo pirmtakas, pirmasis bendrovės automobilis su „i“ raide pavadinime, pradėjęs naują „Hyundai“ modelių pavadinimų seriją ir paskelbęs naują „Hyundai“ erą Europoje.
„i30“ originalas taip pat buvo pirmasis modelis, sukurtas ir gaminamas Europoje, pirmasis automobilis, pagamintas modernioje bendrovės gamykloje Čekijos Respublikoje, ir pirmasis „Hyundai“ automobilis, įvertintas penkiomis Euro NCAP žvaigždutėmis.
Nuo prekybos pradžios 2007 metais „i30“ pardavimas Europoje kasmet augo. 2010 metais šio modelio automobilius įsigijo 115 000 pirkėjų, ir tai buvo didžiausias kada nors Europoje parduotų vieno „Hyundai“ modelių skaičius, kuris 2011 viduryje išaugo iki 350 000.
Sukurtas ir sukonstruotas „Hyundai Motor Europe“ techniniame centre Ruselsheime, Vokietijoje, naujos kartos „i30“ įkūnija unikalų „Hyundai“ tekančio vandens dizainą, tapusį išskirtinio bendrovės dizaino DNR.
Thomas Bürkle, vyriausias „Hyundai Motor Europe“ techninio centro konstruktorius sako: „Naujos kartos „i30“nesunku atpažinti, nes jis turi „Hyundai“ šeimai būdingus bruožus – šešiakampes priekines groteles ir „deimantinius“ priekinius žibintus su išskirtiniais dienos šviesos žibintais. Šie kampuotos formos žibintai įleisti į įdubą nusklembtais kraštais suteikia automobiliui išskirtinumo, o taip pat rafinuotą ir prabangią išvaizdą.“
„Per visą naujos kartos „i30“ kontūrą eina tvirta linija, išlinkstanti virš priekinių ir galinių ratų arkų ir nueinanti iki galinių žibintų. Viršuje automobilio šonu eina kiek minkštesnė linija, sukurdama šviesos ir šešėlių žaismą – charakteringiausią vandens skulptūros bruožą“, tęsia Thomas Bürkle.
„Mes tikimės, kad naujos kartos „i30“ patiks jauniems progresyviems pirkėjams, kuriems rūpi ne tik automobilio techniniai duomenys, bet ir jo išvaizda“, sako „Hyundai Motor Europe“ vyresnysis viceprezidentas ir generalinis direktorius Allan`as Rushforth`as. „Tokiu būdu naujasis „i30“ prisidės prie tolesnio pradavimo augimo, stiprins „Hyundai“ prekių ženklo žinomumą ir padės įtvirtinti teigiamą bendrovės įvaizdį tarp Europos vartotojų.“
„Automobilis sukurtas siekiant užimti pirmaujančias pozicijas C-segmente ir įsilieti į visiškai naujų „i40“ modelių gretas, pakeliant „Hyundai“ kokybės kartelę. Mūsų visapusiškas klientų aptarnavimo paketas – penkerių metų trigubos priežiūros garantija – yra vertingas pasiūlymas, suteikiantis naujos kartos „i30“ išskirtinumo šioje itin konkurencingoje automobilių klasėje“, tęsia Allan`as Rushforth`as.
Daug prizų pelnęs Penkerių metų trigubos priežiūros paketas – tai penkerių metų garantija be ridos apribojimo, penkerius metus teikiama pagalba kelyje ir penkerius metus atliekamas kasmetinis automobilio techninės būklės patikrinimas.