„Hyundai“ parodė naujos kartos „i20“

Su savo paskutiniu modeliu „Hyundai“, nuo  2002 metų pardavusi beveiki milijoną automobilių, toliau sėkmingai įsitvirtina Europos B segmento automobilių rinkoje. Pirmasis „i20“ modelis buvo toks populiarus, kad tapo vienu iš geriausiai parduodamų bendrovės automobilių regione. Pagrindiniai naujajam modeliui keliami tikslai – padidinti „Hyundai“ pirkėjų ratą, stiprinti „Hyundai“ markės suvokimą, įtvirtinti „Hyundai“, kaip Europos automobilių gamintojo, padėtį.

Naujo kartos „i20“ sukurtas ir pagamintas Europoje, o jo trys pagrindiniai požymiai ypač pabrėžia, kaip jis atitinka Europos vartotojų poreikius: pirmaujantis savo klasėje salonas, aukštųjų technologijų gausa ir didesnis komfortas; savitas ištobulintas dizainas.

Ant naujos platformos pagamintas naujos kartos „i20“ turi 2570 mm važiuoklės bazę – 45 mm ilgesnę už pirmtako. Taigi, nuo šiol  Europos automobilių pirkėjai galės mėgautis vienu iš erdviausių salonų B segmente. Efektyviai suplanuotame salone patogiai susėda penki suaugę žmonės.

Bendras vietos kojoms priekyje ir gale ilgis 1892 mm. Bagažinės talpa taip pat didžiausia B segmente: 320 litrų su pakeltais galinių sėdynių atlošais.

Naujos kartos „i20“ salono apdaila papildo ištobulintą išskirtinį kėbulo stilių. „Hyundai“ tekančio vandens skulptūros 2.0 dizaino filosofija grindžiama aiški ir paprasta automobilio architektūra buvo    sukurta „Hyundai“ Europos dizaino centre Ruselheime, Vokietijoje.

„Hyundai“ Europos dizaino komanda sukūrė drąsios estetikos automobilio priekį. Priekinės vertikalios šešiakampės grotelės su chromo apvadu pažemintos dizaino ir konstrukciniais sumetimais. Plonos horizontalios grotelės sujungia priekinių žibintų modulius, kuriuose yra dviejų funkcijų projekciniai priekiniai žibintai, LED dienos šviesos ir LED stovėjimo šviesos. Apatinėse grotelėse esantys rūko žibintai pabrėžia galingą automobilio stotą.

Per visą 4035 mm ilgio automobilio kėbulą eina vienos ištisinės linijos išlenkimas, susijungiantis su ratų arkų išlenkimais, o durų apačios puoštos išgaubtomis apdailos juostomis.

Blizgus juodas naujos kartos „i20“ galinis statramstis sukuria plūduriuojančio stogo įspūdį. Bumerango formos galinių žibintų modulis su šviesos diodais gaubia galinį sparną ir pereina į bagažinės dangtį.

Naujos kartos „i20“ bus oficialiai viešai pristatytas spalio 2 d., ketvirtadienį, per „Hyundai“ spaudos konferenciją 2014 metų Paryžiaus automobilių parodoje 3 salėje.

Visiškai nauji „i20“ pasieks Baltijos šalis pirmąjį 2015 metų pusmetį. Išsami informacija apie modelį ir variklius bus paskelbta prieš oficialų automobilio pristatymą.

2013 metais „Hyundai Motor Company“ pajamos iš veiklos Europoje siekė per 500 mln. eurų. Pernai Europoje užregistruota 422 930 naujų „Hyundai“ automobilių. 2013 „Hyundai“ turėjo 3,4% naujų automobilių rinkos. 95% Europoje sukurtų ir pagamintų modelių parduodami Europoje. 90% šių automobilių pagaminti „Hyundai“ gamyklose Čekijos Respublikoje ir Turkijoje.

Visiems „Hyundai“ lengviesiems automobiliams suteikiama penkerių metų garantija be ridos apribojimų. Į garantiją taip pat įeina techninė pagalba kelyje ir nemokamas automobilio patikrinimas tarp kasmetinių apžiūrų.