- „Hyundai“ elektromobiliams skirtas prekės ženklas IONIQ įkūnija bendrovės išmaniojo mobilumo viziją.
- Su IONIQ prekės ženklo modeliais bendrovė siekia klientams pasiūlyti vadinamąją „susietojo gyvenimo būdo“ (angl. „connected lifestyle“) patirtį.
- Per ateinančius ketverius metus „Hyundai“ pristatys tris novatoriškus IONIQ elektromobilių modelius. Pirmasis pasirodys 2021 m. pradžioje ir vadinsis IONIQ 5 – tai bus vidutinio dydžio CUV elektromobilis, paremtas „45“ koncepcija.
- IONIQ elektromobilių modeliai bus konstruojami naudojant E-GMP platformą.
- IONIQ prekės ženklas įkūnija „Hyundai“ įsipareigojimą teikti susietojo gyvenimo būdo sprendimus.
- „Hyundai“ atšventė prekės ženklo pristatymą elektrinių lempučių pagalba paversdama „Londono akį“ milžiniška raide „Q“.
„Hyundai Motor Company“ paskelbė apie savo naująjį prekės ženklą IONIQ, skirtą akumuliatorinėms elektrinėms transporto priemonėms, atversdama naują puslapį kaip elektrifikuoto mobilumo eros lyderis. IONIQ prekės ženklas išreiškia „Hyundai“ siekti siūlyti į klientą orientuotą elektromobilių patirtį, susijusią su susietojo gyvenimo būdo sprendimais ir paremtą „Hyundai“ plėtojama „Žmonijos pažangos“ vizija.
IONIQ prekės ženklas apims nepralenkiamą „Hyundai Motor“ elektromobilių gamybos patirtį, kuri leis per ateinančius ketverius metus pristatyti tris naujus modelius ir dar daugiau revoliucinių modelių ateityje. IONIQ prekės ženklo sukūrimas yra atsakas į sparčiai augančią rinkos paklausą ir paspartina „Hyundai“ planą pirmauti pasaulinėje elektromobilių rinkoje.
Siekdama vykdyti IONIQ prekės ženklo misiją, „Hyundai“ susies savo dabartines elektromobilių galimybes, įskaitant ypač greitą įkrovimą, erdvų interjerą ir akumuliatoriaus tiekiamą energiją, su ateities naujovėmis dizaino, technologijų ir paslaugų srityje, o tai leis užtikrinti vientisai sklandžią patirtį tiek automobilio viduje, tiek išorėje – kiekvienos kelionės metu.
„IONIQ prekės ženklas pakeis elektromobilių klientų patirties paradigmą“, – sakė „Hyundai Motor Company“ vykdomasis viceprezidentas ir rinkodaros vadovas Wonhong Cho. „Atkreipdami dėmesį į susietojo (angl. „connected“) gyvenimo poreikį, pasiūlysime elektrifikuotų potyrių, neatsiejamų nuo ekologiško gyvenimo būdo.“
IONIQ atgimimas
„Hyundai“ pirmą kartą pristatė sąvoką „IONIQ“, kuri sudaryta iš dviejų anglų kalbos žodžių, reiškiančių „jonas“ ir „unikalus“, kai paskelbė IONIQ projektą –ilgalaikį tyrimų ir plėtros planą, orientuotą į ekologišką mobilumą. Remdamasi šio projekto koncepcija, 2016 m. „Hyundai“ pristatė transporto priemonę pavadinimu IONIQ – pirmąjį ir vienintelį pasaulyje modelį, suteikiantį galimybę vieno tipo kėbulą pasirinktinai komplektuoti su viena iš trijų elektrifikuotų transmisijų: hibridine elektrine, įkraunama hibridine ir akumuliatorine elektrine. Dabar IONIQ atspindi didėjantį „Hyundai“ dėmesį tvarumui ir inovacijoms, o tai padeda bendrovei siekti išsikeltų švaraus mobilumo tikslų.
IONIQ prekės ženklas buvo sukurtas apjungiant gyvenimą keičiantį mobilumą su aplinkosauga ir siekiant elektrifikacijos pažangos. IONIQ ir toliau kurs naują ekologiško mobilumo pusiausvyrą, sinchronizuodama ekologinius produktus aplinką tausojančio gyvenimo būdo sprendimų sistemoje ir teikdama susietojo gyvenimo patirtį naujajai kartai.
Dabartiniai IONIQ automobiliai – hibridai, įkraunami hibridai, elektromobiliai – nebus įtraukti į naująjį IONIQ prekės ženklą.
IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7
Su naujuoju prekės ženklu „Hyundai“ išleis skaičiais pažymėtų elektromobilių seriją, lyginiai skaičiai bus skirti sedanams, o nelyginiai – SUV modeliams.
Pirmasis IONIQ prekės ženklo modelis bus vidutinio dydžio CUV, pavadintas IONIQ 5, kuris pasirodys 2021 m. pradžioje. IONIQ 5 pagrindu pasirinktas koncepcinis elektromobilis „45“, kurį „Hyundai“ 2019 m. pristatė tarptautinėje automobilių parodoje (IAA) Frankfurte, – tuo išreiškiant pagarbą pirmajam bendrovės koncepciniam automobiliui. IONIQ 5 dizaineriai sėmėsi įkvėpimo iš praeities ir sujungė jį su pažangiausios technologijos parametriniais pikseliais – unikaliu dizaino elementu, kurį „Hyundai“ dizaineriai ir toliau integruos į būsimus IONIQ modelius.
2022 m. „Hyundai“ pristatys IONIQ 6 sedaną, kuris pagrįstas naujausiu bendrovės elektriniu konceptu „Prophecy“, pristatytu kovo mėnesį; 2024 m. pradžioje pasirodys IONIQ 7 – didelis SUV. „Prophecy“ ikoniniam išorės dizainui būdingas tobulų proporcijų aerodinaminis siluetas.
Panašiai ir IONIQ transporto priemonių dizainas išlaikys bendrą nesenstančios vertės temą. Automobilius įkvėps ankstesni modeliai, tačiau jie bus tiltas į ateitį.
E-GMP platforma
IONIQ prekės ženklo automobiliai bus gaminami ant elektrinės globalios modulinės platformos, vadinamos E-GMP, kuri įgalins greitą įkrovimą ir didelį nuvažiuojamą atstumą.
Elektromobiliams skirta platforma leis „Hyundai“ iš naujo įsivaizduoti automobilio saloną kaip „išmaniąją gyvenamąją erdvę“ su ypač tiksliai reguliuojamomis sėdynėmis, belaidžiu ryšiu ir unikaliomis savybėmis, pavyzdžiui, daiktadėže, panaša į stalčių. Platformos paradigmos poslinkis lems vartotojo sąsajas, kurios bus intuityvios ir ergonomiškos, padedančios keleiviams jaustis lengvai ir patogiai.
2025 m. strategija
„Hyundai Motor Group“ neseniai paskelbė, kad grupė siekia parduoti 1 milijoną akumuliatorinių elektromobilių ir užimti 10 procentų rinkos, iki 2025 m. tapdama pasauline elektromobilių lydere.
Remdamasi 2025 m. strategija, pati „Hyundai Motor Company“ siekia iki 2025 m. tapti trečia pagal dydį ekologiškų transporto priemonių gamintoja pasaulyje, 560 000 akumuliatorinių automobilių, neskaitant turinčių kuro elementus automobilių pardavimo.
IONIQ prekės ženklo, skirto elektromobiliams, pristatymas patvirtina bendrovės įsipareigojimą siekti švaraus mobilumo ir byloja apie jos tapimą išmaniojo mobilumo, pasižyminčio nuline emisija, sprendimų teikėja.
„Londono akies“ renginys: IONIQ kampanija
„Hyundai“ paminėjo IONIQ pristatymą elektros lempučių pagalba paversdama „London akį“ milžiniška raide „Q“ – prieš pat oficialų garsiojo atrakciono atidarymą po pertraukos.
Įprastai šurmuliuojantis Londonas COVID-19 pandemijos akivaizdoje metu buvo apmiręs, tad „Hyundai“ įnešė į miestą naujos energijos, apšviesdama ir vėl įpūsdama gyvybės į vieną iš geriausiai žinomų lankytinų vietų.
Paskelbdama IONIQ pasirodymą, „Hyundai“ šviesos instaliacija skelbia naują elektrifikuoto mobilumo erą, kurioje klientas yra svarbiausias.
Vaizdo įrašą apie tai, kaip „Hyundai“ visame pasaulyje garsiąją „Londono akį“ pavertė didžiule raide „Q“, galite pamatyti čia:
https://www.youtube.com/user/HyundaiWorldwide.
Informacijos apie IONIQ prekės ženklą galite rasti adresu www.hyundai.com/worldwide/en/brand/ioniq-launch