„Hyundai Motor“ prekės ženklas pasiekė aukščiausią savo istorijoje 40 vietą vertingiausių pasaulyje prekių ženklų sąraše „TOP 100“

2014 m. spalio 9 d. „Hyundai Motor Company“ prekės ženklo vertė 2014 metais vėl padidėjo keliolika procentų. Tokį dviženklį augimą lėmė iš esmės pakeistų visiškai naujų „Genesis“ ir „Sonata“ modelių pristatymas rinkai, o taip pat sėkminga „Modern Premium“ prekės ženklo kampanija, padėjusi sukurti ne tik vieningą prekės ženklo įvaizdį visame pasaulyje, bet ir emocinį ryšį su pirkėjais.

„Hyundai Motor“ prekės ženklo vertė, kuri jau 10 metų nustatoma pagal „Interbrand“ 100 geriausių pasaulyje prekių ženklų metodiką „Best 100 Global Brands“, pirmą kartą perkopė 10 mlrd. JAV dolerių ribą. Per metus prekės ženklo vertė padidėjo 16 proc. nuo 9 mlrd. JAV dolerių ir beveik 200 proc. nuo 2005 metais buvusios 3,5 mlrd. JAV dolerių vertės.

„Interbrand“ pranešime sakoma, kad „Hyundai Motor“ yra vienas iš greičiausiai augančių automobilių prekių ženklų tiek prekybos apimtimi, tiek prekės ženklo verte. Daugelis „Hyundai Motor“ modelių turi unikalias komforto charakteristikas, kurios suteikia vairuotojams daugiau malonumo ir didina klientų pasitenkinimą. Savo prekės ženklo stiprinimui bendrovė pasitelkia įvairiausius gamintojo ir kliento sąveikos taškus. Šių pastangų dėka prekės ženklo suvokimas per tokias gaminio charakteristikas, kaip dizainas, ir emocinis lojalumas prekės ženklui tampa svarbesni už kainą.

„Hyundai Motor“, kurios prekės ženklo reitingas pakilo per 3 vietas ir pirmą kartą šiais metais pasiekė 40 vietą tarp 100 geriausių pasaulyje prekių ženklų, kuria lojalių klientų ratą nuolat tobulindama savo gaminių asortimentą. Tarp jų yra ir naujoviškų aplinką tausojančių gaminių, kaip pavyzdžiui pirmasis pasaulyje konvejeriu surinktas vandeniliu varomas automobilis „ix35 Fuel Cell“.

Tęsiamos nuolatinės investicijos į prekės ženklą, tokios kaip rezonansinis marketingas UEFA ir FIFA renginiuose, pasaulio ralio čempionate. Seule gamintojas atidarė pirmąją prekės ženklo potyrių studiją „Hyundai Motorstudio“, o antrąją planuoja atidaryti šiais metais Maskvoje.

Nuo 2005 metų, kai bendrovė paskelbė apie pradedamą prekės ženklo vertės valdymą, „Hyundai Motor“ prekės ženklo reitingas pakilo per 44 vietas. 2011 metais bendrovei pristačius naują prekės ženklo koncepciją „Modern Premium“, jos prekės ženklo vertė ėmė augti po 20 proc. kasmet.


„Mes vykdome įvairias prekės ženklo įvaizdžio stiprinimo veiklas, siekdami ne tik parduoti daugiau automobilių, bet ir sukurti klientų tikrai mylimą prekės ženklą“, – sako  Won Hong Cho, „Hyundai Motor“ marketingo direktorius. „Mes ir toliau investuosime į savo prekės ženklą, kad važiuodami mūsų automobiliais klientai visais atžvilgiais patirtų unikalią „Hyundai Motor“ aukščiausią kokybę.”

Hyundai naują prekės ženklo koncepciją „Modern Premium“ ( liet. Moderni aukščiausia kokybė) ir šūkį „New Thinking. New Possibilities” (liet. „Naujas mąstymas. Naujos galimybės“) pristatė 2011 metais Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje. Nuo tada visi „Hyundai Motor“ padaliniai – kūrimo, dizaino, marketingo, pardavimo ir garantinio aptarnavimo –  tvariai, nuosekliai ir sistemingai dirba šia kryptimi. Šios pastangos visame pasaulyje padidino „Hyundai“ prekės ženklo žinomumą ir pasirinkimą, o tuo pačiu – pardavimo apimtis bei pelną.

Vieta „Interbrand“  reitingo lentelėje apskaičiuojama pagal bendrovės finansines ataskaitas ir rinkodaros duomenis, ir taip atspindi kiekvieno prekės ženklo vertę ir galimą gauti pelną.

< Automobilių prekių ženklų reitingas >

Eil. nr. (automobilių gamintojai)

Prekės ženklas

Prekės ženklo vertė (mlrd. USD)

Vieta sąraše 2014 m.

 

Pelnas per metus

1

Toyota

42.4

19.9%

8

2

Mercedes-Benz

34.3

7.6%

10

3

BMW

34.2

7.5%

11

4

Honda

21.7

17.2%

20

5

VW

13.7

23.3%

31

6

Ford

10.9

18.5%

39

7

Hyundai

10.4

15.6%

40

8

Audi

9.8

26.6%

45

9

Nissan

7.6

22.9%

56

10

Porsche

7.2

10.8%

60

11

Kia

5.4

14.6%

74

12

Chevrolet

5.0

10.0%

82

13

Landrover

4.5

naujas

91


„Hyundai Motor“ prekės ženklo vertė (nuo 2005 iki 2014)

Metai

Prekės ženklo vertė (mlrd. USD)

Vieta bendrame sąraše

2005

3.5

84

2006

4.1

75

2007

4.5

72

2008

4.8

72

2009

4.6

69