2016 m. spalio 5 d. – Pagal naujausius pasaulinius prekės ženklų vertinimo specialistų „Interbrand“ paskelbtus reitingus, „Hyundai Motor“ yra 35-as stambiausias prekės ženklas pasaulyje, praėjusiais metais aplenkęs kitus keturis garsius prekės ženklus.
Nepaisant dar vienerių automobilių pramonei iššūkių kupinų metų, „Hyundai Motor“ pasaulinė prekės ženklo vertė išaugo 11,1 % ir pasiekė 12,55 mlrd. JAV dolerių, užsitikrindama vietą tarp didžiausių planetos prekės ženklų. Be to, Korėjos įmonė pakilo viena vieta į 6-ą pasaulinio automobilių pramonės prekės ženklų pirmojo dešimtuko vietą, aplenkdama „Audi“, „Volkswagen“, „Nissan“ ir „Porsche“, ir yra 4-as vertingiausias didelės apimties automobilių prekės ženklas.
„Hyundai Motor“ išlaikė penkių milijonų vienetų pardavimus pasauliniu mastu dėl sėkmingo „Creta“, „Sonata“ ir „Tucson“ modelių įvedimo į rinką, kartu sustiprinant „Modern Premium“ prekės ženklo filosofiją, labiau diferencijuojant „Hyundai“ ir „Genesis“ prekės ženklų įvaizdį. „Hyundai Motor“ prekės ženklas siekia dar didesnių aukštumų su elektra varomais „IONIQ“ modeliais, itin galingais „Hyundai“ „N“ automobiliais ir į ateities mobilumą sutelktu „IONIQ“ projektu, perkeliančiu prekės ženklą į naujas automobilių erdves.
„Hyundai Motor Company“ vykdomasis viceprezidentas Wonhong Cho teigia: „Automobilio nuosavybės modelis bėgant metams gali tapti nebenaudojamas, todėl mes tiesiog negalime apriboti savo vizijos vien ekologiškomis transporto priemonėmis. Kad išlaikytume savo, kaip pasaulinio prekės ženklo, augimą, turime persvarstyti tradicinį verslo modelį ir įsivaizduoti save ne tik kaip transporto įmonę, bet ir kaip mobiliųjų paslaugų teikėją. Vykdydami „IONIQ“ projektą, imsimės šios naujos koncepcijos, ir „Hyundai Motor“ ir toliau bus vienu labiausiai vertinamų prekės ženklų pasaulyje.”
Pripažindamas pasiekimus, „Interbrand“ pasaulinio prekės ženklų vertinimo direktorius Mike Rocha teigia: „Pastaraisiais metais „Hyundai“ iš naujo nubrėžė savo ribas, vykdydama „IONIQ“ projektą, kad iškovotų pirmaujančias pozicijas ateities mobilumo srityje, atskirdama „Genesis“ prekės ženklą, siekiant aiškiau apibrėžti kiekvieną prekės ženklą, bei suteikdama naujų patirčių, tokių kaip „Hyundai Motorstudio Digital“. Tikimės „Hyundai“ – vienos iš ateities mobilumo pradininkių – augimo ir kitais metais.”
Toliau didindama prekės ženklo pasiekimus, 2015 m. rugsėjį „Hyundai Motor“ pristatė itin galingų transporto priemonių išvestinį prekės ženklą „N“, siekdama tiekti intuityvias, itin galingas, smagias vairuoti transporto priemones plačiam vartotojų ratui. 2016 m. pristatyti „RM16“, „Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo“ ir „RN30“ koncepciniai modeliai, įkvėpti prekės ženklo aistros veiksmui, pavirs pirmuoju „Hyundai“ „N“ modeliu.
„Hyundai Motor“ reitingai per pastarąjį dešimtmetį („Interbrand“):
Metai |
Bendrasis reitingas |
Prekės ženklo vertė (mlrd. JAV dolerių) |
2016 |
35 |
12,5 |
2015 |
39 |
11,3 |
2014 |
40 |
10,4 |
2013 |
43 |
9,0 |
2012 |
53 |
7,5 |
2011 |
61 |
6,0 |
2010 |
65 |
5,0 |
2009 |
69 |
4,6 |
2008 |
72 |
4,8 |
2007 |
72 |
4,5 |
2006 |
75 |
4,1 |
2016 m. automobilių dešimtukas:
Vieta |
Įmonė |
Prekės ženklo vertė (mlrd. JAV dolerių) |
1 |
„Toyota“ |
53,6 |
2 |
„Mercedes-Benz“ |
43,5 |
3 |
„BMW“ |
41,5 |
4 |
„Honda“ |
22,1 |
5 |
„Ford“ |
12,9 |
6 |
„Hyundai“ |
12,5 |
7 |
„Audi“ |
11,8 |
8 |
„VW“ |
11,4 |
9 |
„Nissan“ |
11,0 |
10 |
„Porsche“ |
9,5 |
„Interbrand“ reitingai skaičiuojami vadovaujantis įmonių finansiniais balansais ir rinkodaros veikla, taip pat atspindinčia galimą kiekvieno prekės ženklo pelną.