„Hyundai Motor Baltic“ metams baigiantis įvertino ir apdovanojo geriausius Lietuvoje darbuotojus

„Hyundai Motor Baltic“ metams baigiantis įvertino ir apdovanojo geriausius Lietuvoje darbuotojus

hyundai aftersales

„Hyundai“, kaip ir kasmet, šiemet pripažino geriausius rezultatus parodžiusius atstovybių darbuotojus ir atsidėkodami jiems įteikė apdovanojimus.

Arunas
Geriausiu 2021 metų pardavėju tapo Arūnas Žernakovas.

Dainius Jarusaitis
Geriausiu 2021 metų popardaviminio aptarnavimo specialistu tapo Dainius Jarušaitis

Abu kalbinti pašnekovai turėjo daug ką papasakoti tiek apie savo sėkmingus pastaruosius metus, tiek apie karjerą „Fakto Auto“. Štai Dainius Jarušaitis pasidalino išties įspūdingu keliu, kurį nuėjo nuo darbo šioje įmonėje pradžios:

„Fakto Auto“ įsidarbinau 2009 metais automobilių plovėjo pareigose. Kadangi dirbau atsakingai ir kruopščiai – po nepilnų metų man pasiūlė sandėlio vadybininko poziciją. Taip įmonėje prasidėjo mano lipimas karjeros laiptas. Su sandėlio vadybininko pozicija susitvarkiau puikiai, visi darbai buvo atlikti tvarkingai, laiku ir kokybiškai, be to ir darbas šioje įmonėje man patiko – kilo noras tobulėti toliau. Taip po nepilnų metų perėjau į serviso vadybininko poziciją. Po kelių metų darbo ir įvertinus mano darbo rezultatus bei atsakomybę buvau paskirtas vyriausiu serviso vadybininku.“

best hyundai aftersales

Tiesa, vyras pasakoja, kad buvo etapas, kai keitė darbą, bet galų gale grįžo atgal į „Fakto Auto“: „kaip ir daugumai žmonių, po ilgo darbo vienoje vietoje viduje ima kirbėti mintis keisti darbo sritį, todėl 2018 m. sugalvojau pabandyti savo jėgas kitoje srityje, bet iš karto supratau, kad kita sritis man neteikia malonumo ir be automobilių aš negaliu. Po 6 mėnesių pertraukos „Fakto Auto“ įmonė pasiūlė prisiimti atsakomybę už „Hyundai“ serviso padalinį ir grįžti į įmonę serviso vadovo pareigoms užimti. Pasiūlymas man buvo tinkamas, nes tikėjau, kad turima patirtis bus naudinga visai įmonei, todėl nuo 2018m. rugsėjo 4 d. vadovauju „Citroen/Hyundai“ serviso skyriui.“

Paklausus iššūkius, su kuriais kasdien tenka susidurti darbe, geriausiu metų pardavėju tituluotas Arūnas Žernakovas neabejodamas atsakė, kad pagrindinis pastarųjų mėnesiu sunkumas yra sutrikęs naujų automobilių tiekimas. Jo kolega Dainius pridėjo, kad serviso darbe kiekviena diena yra nenuspėjama ir nors čia tiekimo problemos nėra taip aiškiai juntamos, kasdien tenka spręsti nenumatytai iškilusias situacijas.

Best hyundai advisor

Prie pandemijos teko prisitaikyti

Kalbant apie pasaulinės pandemijos sukeltus trikdžius abu vyrai sutardami kalbėjo, kad tai atsiliepė jų kasdieniame darbe.

„Pradžioje buvo sunkiau dėl pasikeitusių bendravimo sąlygų su klientais ir dėl taikymosi prie pagrindinių karantino reikalavimų. Tačiau laikui bėgant pristaikėme prie visų iššūkių ir šiuo metu nepasakyčiau, kad juntamas labai didelis pasikeitimas ar papildomos problemos dirbant šioje srityje. Gal nebeliko tik artimesnio bendravimo su klientais prie kavos puodelio, o visa kita, atrodo, vyksta normalia eiga“, – kalbėjo A. Žernakovas.

Serviso vadovas D. Jarušaitis pasakojo, kad pandemija buvo gera proga peržvelgti į procesus: „Pandeminis laikotarpis privertė šiek tiek sustoti ir peržvelgti visus procesus. Kadangi visiems žmonėms, tiek klientams, tiek darbuotojams, pandeminis laikotarpis turi savo pasekmes – stengiamės būti maksimaliai operatyvūs ir sąžiningi su visais. Prioritetu tapo greitis reaguojant į visus klausimus ir užklausas taip stiprinant pasitikėjimą įmone. Kadangi esame stiprūs ir nebijantys iššūkių, tokios darbo sąlygos padaro mus tik tvirtesnius.“

Didžiuojasi dirbdami su „Hyundai“ prekiniu ženklu

„Manau, kad „Hyundai“ viena iš greičiausiai tobulėjančių markių šiuo metu rinkoje, todėl tikrai džiaugiuosi galėdamas dirbti su šio gamintojo automobiliais. Kalbant apie rekomendacijas, jau ne vienas iš mano pažystamų ir draugų važinėja su naujais „Hyundai“, taip pat ir artimi šeimos nariai jau pasirinko šį gamintoją, nes užtikrintai galiu teigti, jog tai geras, pilnas šiuolaikiškų technologijų ir patikimas automobilis“, – į klausimą, ar džiaugiasi dirbdamas su „Hyundai“ prekiniu ženklu ir ar tiki juo, atsakė Dainius Jarušaitis.

Į tą patį klausimą labai panašiai atsakė ir Arūnas Žernakovas, teigdamas, jog gali ne tik savo žodžiu, bet ir savo „pinigine“ atsakyti už tai, ką parduoda klientams: „Į šį klausimą atsakysiu gal paprastai: pats turiu asmeninį „Hyundai“ automobilį ir solidariai su kitais savo klientais laukiu gaminamo dar vieno. Taip pat ir tėvai važinėja su šios markės automobiliu. Patikėkit, jei netikėčiau šiuo ženklu, tikrai nepriverstumėte už asmenines lėšas įsigyti automobilio. Tad jei trumpas atsakyymas – taip, tikrai tikiu. Juolab, kad ir pažangą pats gamintojas daro labai solidžią nuo to laiko, kai pradėjau dirbti su jo automobiliais, t.y. nuo 2015 metų.“

Čia išplaukė ir Arūno atsakymas apie tai, kas leido pasiekti tokių aukštų rezultatų darbe. Į tai vyras atsakė labai trumpai ir užtikrintai: „Svarbu nemeluoti klientams.“

Apie pasiektus rezultatus kalbėdamas serviso vadovas akcentavo komandą ir bendrą darbą: „Geriausio rezultato niekada nepasieksi vienas, tai turi būti komanda. Turi kasdien jausti atmosferą servise, kalbėtis su kolegomis ir klientais, nevengti sudėtingų situacijų ir jas spręsti čia ir dabar. Aukšto rezultato nebūtų be daug dedamųjų, o pasiekti aukštą rezultatą padėjo visa komanda: pradedant nuo valytojos, automechanikų, automobilių plovėjo, sandėlininko, detalių vadybininko, serviso vadybininkų, garantijų vadybininko, serviso administratorės, personalo vadybininkės, popardaviminio aptarnavimo vadovo ir direktoriaus. Ir visiems noriu padėkoti ir pasakyti ačiū bei pasidžiaugti, kad mes su kiekvienais metais tampame vis stipresni!”