Elektrinę Hyundai Kona versiją išbandė ir ją aprašė Didžiosios Britanijos automobilių entuziastai iš carwow.co.uk tinklalapio. Jų įspūdžius bei nuomonę galite paskaityti žemiau.
„Jeigu norite prisijungti prie elektromobilių revoliucijos, bet visai nenorite prarasti tradicinių krosoverio privalumų, tokių kaip praktiškas interjeras ar aukšta sėdėjimo pozicija, tikrai turėtumėte pasidomėti elektrine Hyundai Kona.
Taip pat kaip iš perdirbtų medžiagų pagamintos madingos kuprinės, Hyundai Kona suderina sportišką krosoverio išvaizdą ir aplinkai draugiško elektromobilio savybes su vos keliais kompromisais.
Taigi, elektrinė Kona versija kainuoja kiek daugiau nei Kona su benzininiu ar dyzeliniu varikliu, bet patenka į tą pačią kainų kategoriją kaip ir kiti populiarūs elektromobiliai, tokie kaip Nissan Leaf, Volkswagen e-Golf ar BMW i3.
Elektrinio Hyundai Kona baterijos talpa siekia 64 kWh, variklis generuoja 204 arklio galias ir viena įkrova gali nuvažiuoti iki 449 kilometrų. Įkrauti Koną iki 80% naudodami 100 kW įkroviklį galėsite vos per 54 minutes, žinoma jeigu tokį rasite. Didžioji dalis viešų įkrovimo stotelių yra 50 kW galingumo, tad įkrovimą laiką turėsite padvigubinti.
Dažniausiai pasitaikantis 7 kW įkroviklis, kuriuo, greičiausiai, ir krausite savo elektromobilį, jeigu jį krausite iš namų lizdo, bet su šia galia pilnas įkrovimas trunka ilgiau: pilnai įkrauti bateriją užtruks beveik 10 valandų. Kitą vertus, tai nebus problema jeigu automobilį, kaip ir savo išmanųjį telefoną, paliksite įsikrauti per naktį.
„Pilnas bakas“ 64 kWh baterijos talpos turinčios Kona kainuos apie 9 Didžiosios Britanijos svarus. Tai yra apie 20 svarų pigiau, nei kainuotų degalai automobiliui tam, kad įveiktumėte tokį patį atstumą. Taigi, už kantrybę kraunantis baterijoms būsite apdovanoti“, – apie elektromobilio ypatybes rašo žurnalistas.
Elektrinė Hyundai Kona išskirtinė ir viduje:
„Centrinė elektrinės Kona versijos konsolė yra aukštesnė ir skiriasi nuo modelio su vidaus degimo varikliu. Čia ji atrodo prabangiau. Standartinė Hyundai multimedijos sistema yra lengvai perprantama ir turi Android Auto bei Apple CarPlay sistemas – galėsite lengvai naudotis navigacija ar klausytis muzikos per savo mėgiamas programėles ir viską matyti automobilio ekrane“
„Kai benzininės ir dyzelinės versijos Kona nelabai kuo išsiskiria iš kitų mažųjų SUV, elektrinė Kona sugeba patraukti akį – jos išvaizda siūlo kažką išskirtinio ir daro tai labai gerai“, – apie elektromobilio išskirtinumą kalba autorius.
„Elektrinės Hyundai Kona salono erdvė sukelia dviprasmiškus jausmus. Turėtumėte jaustis puikiai sėdėdami priekinėse sėdynėse – tiek jos, tiek vairas turi daug reguliavimo galimybių. Erdvė aplink priekines sėdynes taip pat įspūdinga. Deja, bet gale sėdintys suaugę nesijaus taip komfortabiliai, o Leaf ir e-Golf keleiviai čia turėtų būti labiau patenkinti.
Įprastos Kona bagažinės dydis šiek tiek nuvilia, elektrinėje versijoje situacija nepagerėjo – Kia Niro turi gerokai didesnę bagažinę. Kitą vertus, net bazinėje komplektacijoje esančios 60:40 santykiu susilankstančios galinės sėdynės padės jeigu prireiks vežti didelį krovinį – bagažinės dydis gali padidėti net iki 1114 litrų“, – salono savybes aptarė apžvalgininkas.
„Kaip ir visus kitus elektromobilius, Hyundai Koną taip pat labai malonu vairuoti mieste. Galią galima pajusti iškart ir labai tyliai, o tai reiškia, kad važiavimas kamščiuose bus lengva užduotis. Beje, Nissan Leaf suteikia šiek tiek daugiau smagumo, o Volkswagen e-Golf jaučiasi vos komfortiškesnis.
Visgi nei vienas iš šių paminėtų modelių negali pasiūlyti tokio didelio nuvažiuojamo atstumo ir krosoverio savybių, o tai reiškia, kad šis automobilis gali atlikti kelių automobilių darbą viename“, – elektrinę Hyundai Kona apibendrino automobilių žinovas.