Jau šių metų birželį prekyboje pasirodys visiškai naujas Europoje sukurtas „Hyundai i40“ variantas su universalo kėbulu, debiutuosiantis kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje. Tikėtina, kad Lietuvos rinkose naujasis modelis pasirodys rudenį.
„„i40“ tikrai yra vienas svarbiausių pastaraisiais metais mūsų sukurtų modelių. Mes įsitikinę, kad jis taps vienu iš geriausiai parduodamų modelių pačiame konkurencingiausiame Europoje D segmente. Pristatydami pirmąjį variantą su universalo kėbulu, kurio lyginamasis svoris šioje klasėje yra 50 proc. didesnis, mes siekiame padaryti Europos vairuotojams gerą pirmąjį įspūdį,“ aiškina „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas ir vykdomasis direktorius Alanas Rushforthas.
„Hyundai“ prognozuoja, kad per ateinančius penkerius metus D segmentas Europoje augs 12,6 proc. Siekdama 2012 metų pardavimo tikslų ir vykdydama ambicingą uždavinį – su savo naujuoju „i40“ modeliu patekti į geriausiai perkamų D segmento automobilių penketuką – „Hyundai“ užsibrėžė pagaminti 60 000 šių automobilių.
Įspūdingai erdvus salonas
„Hyundai i40“, kurio ilgis 4770 mm, plotis 1815 mm, o aukštis 1480 mm, sportiška išvaizda buvo kuriama ne salono komforto sąskaita. Automobilio tarpuašis yra 2,77 m, tad automobilio salonas – vienas iš erdviausių šioje klasėje. Esant įprastai galinių sėdynių padėčiai, bagažo skyriaus talpa yra 533 litrai, o sulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 1719 litrų.
Varikliai
Į „Hyundai i40“ gali būti montuojami keturių tipų varikliai, atitinkantys EURO 5 standarto reikalavimus: du benzininiai ir du dyzeliniai. „Hyundai“ tikisi, kad D segmente, kuriame dyzeliniai varikliai užima 75 procentus, 136 AG 1.7 CRDi variklis bus pats populiariausias. Naujuose „i40“ modeliuose taip pat bus montuojami ir bendrovės sukurti visiškai nauji 2 litrų GDI varikliai su tiesioginiu įpurškimu.
Dyzeliniai varikliai:
– 1.7 CRDi: 85 kW (115 AG), sukimo momentas: 260 Nm, esant 4000 sūkių per min. Išmetamų CO2 dujų kiekis – 122 g/km (113 g/km, jei yra ISG Start&Stop sistema). Automobilyje montuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.
– 1.7 CRDi: 100 kW (136 AG), sukimo momentas: 326 Nm, esant 4000 sūkių per min. Išmetamų CO2 dujų kiekis – 124 g/km (119 g/km, jei yra ISG Start&Stop sistema). Automobilyje gali būti montuojama šešių laipsnių mechaninė arba automatinė pavarų dėžė.
Automobiliuose su 1,7 litro dyzeliniais varikliais yra kietųjų dalelių filtras ir kintamos geometrijos turbina.
Benzininiai varikliai
– 1,6 GDI: didžiausias 1591 cm3 tūrio variklio su tiesioginiu degalų įpurškimu galingumas yra 99 kW (135 AG) esant 6300 sūkių per min., sukimo momentas 164 Nm, esant 4850 sūkių per min. Išmetamų CO2 dujų kiekis – 149 g/km (138 g/km, jei yra ISG Start&Stop sistema). Automobilyje montuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.
– 2,0 GDI: didžiausias 1999 cm3 tūrio variklio su tiesioginiu degalų įpurškimu galingumas yra 130 kW (177 AG) esant 6300 sūkių per min., sukimo momentas 208 Nm, esant 4700 sūkių per min. Išmetamų CO2 dujų – 156 g/km. Automobilyje gali būti montuojama šešių laipsnių mechaninė arba automatinė pavarų dėžė.
„Hyundai“ tikisi parduoti 65% „i40“ automobilių su dyzeliniais varikliais ir 35% su benzininiais varikliais.
Aukščiausio lygio įranga
Naujajame „i40“ automobilyje bus įvairiausios aukščiausio lygio įrangos, pavyzdžiui, automobilio statymo pagalbos sistema, sistema, padedanti išlaikyti automobilį eismo juostoje, Bluetooth® laisvų rankų įranga su balso komandomis, navigacinė sistema, atbulinės eigos vaizdo kamera. Elektrinis rankinis stabdys, vėdinamos priekinės sėdynės, šildomos galinės sėdynės, šildomas vairas leis jaustis automobilyje dar patogiau. Šalia viso to įrangos sąraše galima dar rasti ksenoninius priekinius žibintus ir ypatingai gerai apšviestą „Supervision“ prietaisų skydelį.
„Hyundai i40“ siūlo keleiviams įvairias naujausias aktyvios ir pasyvios saugos priemones. Standartinę automobilio įrangą sudaro važiavimo stabilumo kontrolės sistemos ESC ir VSM, stabdžių antiblokavimo sistema, pagalbos sistema padedanti pajudėti įkalnėje, avarinio stabdymo stiprintuvas, taip pat avarinio stabdymo įspėjimo sistema ESS. Dabar automobilyje jau devynios saugos oro pagalvės: saugos oro pagalvės priešais priekines sėdynes, šoninės pagalvės priekyje ir gale, saugos užuolaidos ir vairuotojo kelius sauganti oro pagalvė. „Hyundai“ tiki, kad naujasis i40 Euro NCAP bandymuose gaus aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą.
„i40“ pirkėjai gaus penkerių metų trigubos garantijos (Five Year Triple Care) paketą, kurį sudaro penkerių metų garantija be ridos apribojimų, pagalba kelyje ištisą parą sugedus ir nemokama kasmetinė techninė apžiūra penkerius metus.
Techniniai duomenys ir įrangos sąrašas dar negalutinis. Daugiau informacijos Lietuvoje galima gauti dar iki prekybos pradžios.