„Nissan“ paskelbė naujojo „Qashqai“ kainas Lietuvoje. Populiarusis krosoveris kainuos nuo 23 350 eurų
Lietuvoje jau galima užsisakyti naująjį trečiosios kartos „Nissan Qashqai“ modelį. Moderniausiomis saugumo technologijomis aprūpinto bazinio modelio kaina prasideda nuo 23 350 eurų, o gausiai įrengtas modelis su „Mild Hybrid“ tipo pavara, automatine pavarų dėže ir visais varančiaisiais ratais kainuoja nuo 32 350 eurų.
Bazinių „Qashqai“ nebebus
Lietuvoje jau galima susikomplektuoti ir užsisakyti naująjį trečios kartos „Nissan Qashqai“ modelį, kurio kainos prasideda nuo 23 350 eurų. „Nissan“ atstovai Vilniuje „Fakto Auto“ skelbia, kad pirmieji automobiliai klientus pasieks jau rugsėjį.
„Naujasis „Qashqai“ šiek tiek pabrango lyginant su senąja karta, tačiau to priežastį galima pamatyti įrangos sąraše: to, ką anksčiau vadindavome bazine komplektacija jau nebeliko, dabar pats pigiausias „Qashqai“ siūlo visas moderniausias saugumo technologijas ir būtinąją komforto įrangą. Be to, naujasis modelis parduodamas tik su galingais, dinamiškais bei ekonomiškais varikliais ir pasižymi aukštos klasės važiavimo savybėmis“, – apie naująjį modelį pasakojo „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kviklys.
Už 23 350 eurų „Qashqai“ bus komplektuojamas su 1,3 litro benzininiu varikliu, pasiekiančiu 140 AG, kuris galią priekiniams varantiesiems ratams atiduos per 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę. „Visia“ komplektacijoje jau standartiškai bus automatiniai žibintai, oro kondicionierius, išmani greičio palaikymo sistema, 7 colių spalvotas ekranas multimedijai valdyti ir bent 20 moderniausių saugumo sistemų, kurios automatiškai stabdys prieš kliūtį, įspės apie pavojus aklojoje zonoje, automobiliui važiuojant atbulomis, neleis nuklysti nuo eismo juostos bei perspės apie kelio ženklų galiojimo zonas.
„Premium“ lygio įranga kompaktiniame krosoveryje
Modeliai su 1,3 litro 158 AG varikliu, kainuosiantys nuo 29 250 eurų bus dar geriau įrengti. Jų galia ratams bus perduodama per automatinę „X-tronic“ transmisiją. Nuo 30 350 eurų kainuojančioje „N-Connecta“ versijoje – dviejų zonų klimato kontrolė, šildomos sėdynės, 9 colių liečiamasis centrinis multimedijos ekranas su navigacijos sistema, aplinkinio vaizdo monitorius su judančių objektų atpažinimu, beraktė įlipimo ir užvedimo sistema. Vietoje įprasto analoginio prietaisų skydelio – 12,3 colio įstrižainės skaitmeninis.
Visais ratais varomų versijų kaina prasidės nuo 32 350 eurų. Pati prabangiausia, nuo 36 450 eurų kainuojanti „Tekna+“ versija turės „Premium“ segmento automobiliams būdingą salono apdailą ir technologijas. Pavyzdžiui, naujos kartos „ProPILOT“ sistema galės prilėtinti automobilį priklausomai nuo papildomų išorės aplinkybių, pavyzdžiui, automobiliui įvažiavus į mažesnio greičio ruožą automagistralėje. Sistema taip pat galės nuskaityti kelio ženklus, įvertinti navigacijos sistemos pateikiamus greičio apribojimus ir atitinkamai koreguoti greitį. Be to, „ProPILOT“ su „Navi-link“ sistema dabar galės komunikuoti su „Qashqai“ aklosios zonos radarais ir koreguos vairą, neleisdama keisti eismo juostos, jeigu aklojoje zonoje bus aptiktas automobilis.
Kelią modelis apšvies „Matrix“ LED žibintais, kurių spindulys suskirstytas į 12 segmentų, kurie gali būti išjungiami atskirai ir užtikrina tolimųjų žibintų suteikiamą nuolatinį šviesos srautą neakinant kitų eismo dalyvių.
Svarbiausia informacija vairuotojui bus pateikiama projekcijoje ant stiklo. Prabangios versijos turės 12,3 colio įstrižainės liečiamą TFT ekraną su „NissanConnect“ multimedija, palaikančia tiek „Android Auto“, tiek „Apple CarPlay“. Telefonui įkrauti – belaidis įkroviklis.
Komfortui užtikrinti – šildomas priekinis stiklas, sėdynės, vairas. Ir taip erdviam interjerui didesnį erdvės pojūtį suteiks stiklinis stogas. Ant jo sumontuoti stogo bagažinės laikikliai.
Segmento pradininkas nežada užleisti pozicijų
„Nissan“ 2007-aisiais pristatęs „Qashqai“ modelį sukūrė kompaktinių krosoverių rinką. Itin didelis miesto visureigio pasisekimas paskatino ir kitus gamintojus kopijuoti japonų automobilio gamintojo receptą. Dabar trečiosios kartos modeliui teks kvoti net prieš 27 varžovus šiame segmente. Iš pagrindų atnaujintas kompaktinių krosoverių segmento pradininkas nesiruošia užleisti savo pozicijų. „Nissan“ atstovai sako, kad jis pirkėjus patrauks tiek išvaizda, tiek technologijomis bei aukšto lygio važiavimo savybėmis.
„Tai progresyvesnis automobilis, turintis žymiai daugiau erdvės salone ir daugybę technologijų. Jis atrodo kur kas atletiškiau, ypatingą žavesį suteikia nauji žibintai ir praplatėjusios priekinės grotelės, kurios atspindi naująjį „Nissan“ identitetą ir sieja visus naujus modelius“, – apie naująjį „Qashqai“ kalbėjo „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kviklys.
Naujojo „Nissan Qashqai“ pirkėjai Lietuvoje, tikėtina, džiaugsis ne vien tik automobilio važiavimo kokybe, bet ir jo aptarnavimu.
„Nissan“ atstovai Lietuvoje buvo įvertinti „Nissan Europe“ už aptarnavimo kokybę. Pagal klientų pasitenkinimo vertinimą visoje naujų automobilių srityje lietuviai pelnė antrą vietą tarp visų Europos šalių.