Hyundai Ioniq 5. 4 balai
Jau spėjęs susilaukti daugybę įvertinimų ir titulų elektromobilis. Neabejoju, kad jų bus daugiau. Ir yra dėl ko. Pradedant pažangia elektros sistema, kuri leidžia įkrauti bateriją kosminiu greičiu ir jos energija maitinti išorinius prietaisus, tęsiant novatoriškai įdomiu dizainu, kuris ne tik draugiškas ir nerėžiantis akies išorėje, bet ir sukuria milžinišką erdvę viduje, kuri primena ne eilinį automobilio interjerą, o jaukią poilsio zoną, baigiant važiavimo ramybe ir komfortu.
Tai labai įspūdingas projektas, kuris aukščiausio lygio technologijas nuleidžia į įperkamų modelių segmentą. Ir jis įgyvendintas labai gerai, dėl ko aš jam kaip ir norėčiau skirti didžiausią savo balų skaičių, bet dėl kelių neišbaigtų ar mažiau apgalvotų detalių negalėjau.
Tokios svarbios funkcijos, kaip sėdynių šildymas, paslėptos erzinančiai giliai multimedijos meniu, nėra galinio lango valytuvo, o galinio vaizdo kamera įtaisyta tokioje vietoje, kad jis akimirksniu apsineša nešvariame kelyje. Ir ta iš pažiūros komfortiška važiuoklė pabandžius dinamiškiau įveikti vingiuotą blogesnio kelio atkarpą išgąsdina. Visi automobiliai turi vieną kitą sunkiau paaiškinamą sprendimą, tačiau vieni erzina daugiau, į kitus tiesiog numoji ranka.
Tai puiki pradžia geriausio ne tik elektromobilio, bet ir automobilio titulo link. Galbūt kai kurie ramūs vairuotojai to nė nepastebės, o kad šis automobilis džiugins savininkus, nė neabejoju.
Hyundai Tucson. 5 balai
Išskirtinė jame tik išvaizda. Po ja slepiasi itin racionalus ir gerai suręstas automobilis. Erdvus, technologiškai pažangus, nors važiuoklė gana standi, gerai vairuojamas automobilis nestokoja komforto. Interjere džiugina geros medžiagos ir apskritai sėdėdamas jame jautiesi lyg aukštesnės klasės automobilyje, o ne paprastame krosoveryje.
Ir jo kaina racionali, ypač stebint, kaip tarp šių metų kandidatų šoktelėjo už juos prašomų pinigų sumos. Bandytame „Tucson“ modelyje už 40 tūkst. Eurų gauni ne tik gerai važiuojantį automobilį, bet ir galingą hibridinę pavarą, visus varančiuosius ratus. Jis ne tik racionalus, bet ir pakankamai įdomus. Dėl to iš racionaliųjų modelių jis iš manęs gauna daugiausiai balų.
Hyundai Bayon. Per slenkstį nuo TOP7.
„Fakto Auto“ atstovai paprašė mano ataskaitos apie geriausiai pasirodžiusius automobilius, kurie pakliuvo į TOP7, pelnė nominacijas. Bet aš tiesiog negaliu iš akiračio paleisti „Bayon“ modelio. Gaila, kad jis tik per plauką nepateko į geriausiųjų septynetą. Ir kiek gaila, kad jis nebuvo niekur įvertintas. Aš galėčiau jam skirti „Metų malonaus netikėtumo“ apdovanojimą.
Tai dar vienas keistas krosoveris šių mažų padargų jūroje. Tiek aš, tiek kolegos jį ėmėme vairuoti tik todėl, kad komisijai būtina išbandyti visus rinkimams pateiktus modelius. Tad „Bayon“ pagal pirminę nuostatą buvo „dar vienas kvailai populiarus kibiras, kurį reikia suvažinėti“.
Didžiausiai nuostabai, nenorėjau to automobilio gražinti, mielai juo važinėčiau kasdien. Kuo jis toks ypatingas? Šiaip tai niekuo, bet stebina kaip netikėtai gerai šitas mažas mašiniukas važiuoja, kaip puikiai jame viskas suderinta: važiuoklė, vairas, variklis, pavarų dėžė, tiesiog neturiu prie ko prisikabinti. O interjeras… na, jis sukurtas žmogui. Ten tiesiog patogu, jauku, viskas po ranka. Gal jis ir neturi jokių išskirtinumų, bet tai retas atvejis, kad pigi mašina viską daro taip gerai.
Po pirmojo pasivažinėjimo aš jį ir „Hyundai i20“ iš viso parko rinkausi keliavimams kelionėms po skirtingus miestus tarp bandymų, juos ėmiau kai pasibaigdavo bandymai ir reikėdavo automobilio saviems reikalams. Nors rinkimuose turėjome daug išskirtinių, itin brangių modelių, turėjome įdomių, kitokių automobiliu, su šiais mažaisiais „Hyundai“ buvo geriausia, patogiausia ir pigiausia gyventi kasdienį gyvenimą ir juose nieko netrūko. „i20“ mane dar žavėjo smagiomis vairavimo savybėmis. Rekomenduoju, kad kas nors jus taip pat priverstų bent iš reikalo pavažiuoti „tais mažais kibirais“. Liksite maloniai nustebinti
Hyundai Santa Fe. Šeimos automobilis
Dar vienas korėjietiškas automobilis, kuris buvo nominuotas, tačiau liko už geriausiųjų septynetuko slenksčių ribos. Šiaip ne su vienu kolega juokavome, kad galime rinkti ir „Metų Hyundai“. Šiemet Korėjos gamintojo atstovai pateikė itin daug automobilių, nustebino tai, kad tarp jų nebuvo blogų mašinų, ir visi modeliai savo kategorijose atrodė tikrai solidžiai. Čia tai proveržis!
Septynvietis „Santa Fe“ taip pat. Šioje didelių mašinų klasėje jis net nelabai turi konkurentų, tik giminingą „Kia Sorento“. Tik „Hyundai“ kainodara geresnė.
50 tūkst. Eurų kainuojantis milžiniškas septynvietis SUV pavažiavus su juo priverčia galvoje klausinėtis: ar verta žiūrėti į didelius „Premium“ klasės SUV. Taip, jie važiuoja dar geriau, tyliau, komfortiškiau, tačiau kainuoja dvigubai daugiau. O ar „Hyundai Santa Fe“ yra dvigubai blogesnis už, pavyzdžiui, „Audi Q7“. Toli gražu ne.
Hibridinė pavara šiems įprastai anksčiau dyzeliniais varikliais varomiems galiūnams suteikia nepatirtą švelnumo ir tolygumo važiuojant jausmą, lyg lėktum aukštesnės klasės automobiliu. Gražios medžiagos interjere ir krūva technologijų taip pat neleidžia jaustis nuskriaustam net persėdus iš gerokai brangesnio „Premium“ segmento ratuočio. O vietos čia – kaip Katedroje. Tik sėdynės ir suolai gerokai patogesni. Ir dar šildomi bei vėdinami.
Ir tada iš tiesų pradedi galvoti, ar tau tikrai reikėtų to didelio „Audi“? Gal geriau sutaupytus pinigus išleisti smagesniam savaitgalio automobiliui ar valčiai, jei žvejyba patinka.
„Hyundai Santa Fe“ padaro daugiau, nei kainuoja.