„Fakto auto“ pripažinta geriausiu popardaviminio aptarnavimo „Hyundai“ atstovu
„Hyundai“ importuotojai į Baltijos šalis metų pabaigoje įvertino savo atstovus. Geriausiai pagal klientų pasitenkinimą, nuotolinį mokymąsi ir pagal pardavimo rezultatus buvo įvertinta Vilniuje esant „Hyundai“ atstovybė „Fakto Auto“.
Korėjiečių automobilių gamintojas „Hyundai“ Baltijos šalyse iš viso turi 17 atstovybių. 6 Lietuvoje, 3 Latvijoje ir 8 Estijoje. Jos dirba kartu su automobilių importuotoju, Suomijos kompanija „Bassadone Automotive Nordic“, kuri 2020-iesiems metams skaičiuojant paskutines dienas įvertino visus savo prekės ženklo atstovus.
Geriausiai popardaviminio aptarnavimo kategorijoje pasirodė Vilniuje esantis „Fakto Auto“ centras.
„Dėl to mes labai džiaugiamės. Mūsų komanda stengiasi dėl klientų, mes rūpinamės mažiausiomis detalėmis, kad ir tais pačiais kilimėliais, aksesuarais ir kitais praktiškais dalykais tam, kad klientams būtų tiesiog smagu vairuoti automobilį kasdien. O mažos detalės sudaro didelį paveikslą, pagaliau matome to rezultatus: gerą įvertinimą ne tik iš klientų, bet ir importuotojų“, – kalbėjo „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kvyklys.
„Fakto Auto“ – vieni didžiausių automobilių pardavėjų Lietuvoje, šiemet sužibėję ir pagal „Hyundai“ markės pardavimų apimtis.
Vaidotas Kvyklys teigė, kad įmonė kreipia didelį dėmesį ir į automobilių aptarnavimą, serviso meistrų kvalifikacijos kėlimą. Šiuo metu daug dėmesio skiriama elektrifikacijai, elektrifikuotų transporto priemonių priežiūrai, atnaujinimams, mat „Hyundai“ gamoje jų skaičius auga. Pradedant tiek hibridinę, tiek įkraunamą hibridinę ir visiškai elektrinę pavarą siūlančius „Ioniq“ bei „Kona“ modelius, baigiant nesenai pasirodžiusiu ir hibridinę pavarą turėsiančiu populiariu miesto SUV „Tucson“.