Euro NCAP“ naujojo „Hyundai Santa Fe“ saugumą įvertino maksimaliu 5 žvaigždučių balu

Vasario 13 d. – Nepriklausoma automobilių saugumo vertinimo organizacija „Euro NCAP“ naująjį „Hyundai Motors“ modelį „Santa Fe“ įvertino maksimaliu 5 žvaigždučių balu.

 

 

„Hyundai“ ketvirtosios kartos D segmento SUV modelis gerai pasirodė visose „Euro NCAP“ vertinimo kategorijose, ypač suaugusiųjų ir vaikų keleivių. „Santa Fe“ savo keleivius apsaugo dėl plataus aktyvaus saugumo paketo bei vairuotojo pagalbos sistemų. Taip pat automobilis pasižymi stipriu kėbulu.

„Euro NCAP“ 5 žvaigždučių saugumo įvertinimas įrodo, kad mūsų flagmanas „Santa Fe“ atitinka aukščiausius saugumo standartus. Aukščiausias balas parodo, kad „Hyundai“ tvirtai diegia technologijomis paremtus ir inovatyvius sprendimus“, – sakė „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produktų viceprezidentas Andreas-Christophas Hofmannas.

Keleiviais rūpinasi „Hyundai SmartSense“ saugumo technologijos

Naujasis „Santa Fe“ išties rūpinasi savo šeimininkais. Ketvirtosios kartos modelis siūlo vieną geriausių klasėje saugumo paketų ir saugumo sprendimus, kurie iki šiol dar nebuvo panaudoti. Aklosios zonos stebėjimo sistema (angl. Blind-Spot Collision Warning), susidūrimo išvengimo asistentas su pėsčiųjų aptikimo funkcija (angl. Forward Collision-Avoidance Assist), iš galo artėjančios kliūties perspėjimo sistema (angl. Rear-Cross Traffic Collision-Avoidance Assist), juostų laikymosi asistentas (angl. Lane Keeping Assist), gale sėdinčiu keleivių įspėjamoji sistema (angl. Rear Occupant Alert), saugaus išlipimo asistentas (angl. Safety Exit Assist) ir informacijos apie greičio ribojimą funkcija (angl. Speed Limit Info Function)

Inovatyvi gale sėdinčiu keleivių įspėjamoji sistema (angl. Rear Occupant Alert) ultragarsinių jutiklių pagalba stebi judesius galinėse sėdynėse, taigi vairuotojas įspėjamas, jei gale liko sėdėti vaikai arba augintiniai. Saugaus išlipimo asistentas (angl. Safety Exit Assist) apsaugo nuo situacijų, kai galinės durys atidaromos, neįsitikinus, kad saugu. Sistema atpažįsta, kad iš galo atvažiuoja kitas automobilis ir laikinai užrakina duris, kol išlipti nėra saugu.

Padidintas kėbulo standumas leido stipriai pagerinti pasyvų automobilio saugumą avarijos atveju. Konstruojant kėbulą naudojamas karšto štampavimo metodas ir didesnės suvirinimo siūlės. Taip mažėja automobilio svoris, bet kartu didėja ir jo standumas. 57 proc. automobilio kėbulo sudaro padidinto stiprumo plienas, taigi lengvas ir tvirtas kėbulas ne tik gerina vairavimo dinamiką, bet ir saugumą. Tai yra pirmasis „Hyundai“ modelis, kuriame panaudota tiek padidinto stiprumo plieno.

„Hyundai“ automobiliai nuolatos gauna aukščiausius „Euro NCAP“ įvertinimus. Maksimaliu penkių žvaigždučių balu įvertinti i30, „Kona“, „Tucson“, „Santa Fe“ ir IONIQ. Tuo tarpu naujasis „Hyundai NEXO“ neseniai tapo pirmuoju vandeniliu varomu automobiliu, kurio saugumas įvertintas aukščiausiu „Euro NCAP“ saugumo balu. Nuolatinis aukščiausio lygio įvertinimas pabrėžia „Hyundai“ techninį saugumą ir patikimumą.