Detroito automobilių parodoje „Hyundai Motor“ pristatė du naujus koncepcinius automobilius. Pirmasis demonstruoja sprendimus, kuriais bendrovė siekia sustiprinti savo padėtį prabangių automobilių (premium klasės) segmente, antrasis įrodo puikius bendrovės ekologinių technologijų pasiekimus.
„Hyundai“ premium klasės modeliai „Genesis“ ir „Equus“ susilaukė pripažinimo pasaulyje, ypač JAV, Kinijos ir Artimųjų Rytų rinkose. Praėjusiais metais šių automobilių pardavimas pasaulinėje rinkoje (išskyrus Korėją) išaugo 24%. Vartotojų nuomonės tyrimo bendrovės „Strategic Vision“ kasmetiniame reitinge Total Value Awards „Hyundai Equus“ iškovojo pirmąją vietą tarp premium klasės automobilių, įveikęs tokius automobilių gamintojus, kaip BMW ir „Mercedes“, taip pat gavo „Metų automobilio 2012“ prizą, kurį skiria didžiausias Artimųjų Rytų automobilių žurnalas „Sport Auto“. „Genesis“ jau 2009 metais tapo „Metų automobiliu“ Šiaurės Amerikoje.
„„Genesis“ ir „Equus“ pardavimas tarp savo klasės automobilių pasiekė 9%, kai visa „Hyundai“ automobilių pardavimo rinka siekia 5%“, kalbėjo vykdomasis „Hyundai Motor America“ direktorius Džonas Krafčikas. „Tokie pasiekimai tiesia kelią galiniais ratais varomiems naujos kartos premium klasės automobiliams, o „HCD-14“ kaip tik ir parodo, kokia kryptimi vystysis mūsų automobilių dizainas, dinaminės charakteristikos ir technologijos“.
„HCD-14 Genesis“ – aptakių linijų dizainas ir aktyvios saugumo technologijos
Koncepciniame automobilyje „HCD-14“ yra daugybė technologijų, padedančių vairuotojui matyti viską, kas vyksta kelyje. Naujame automobilyje iš visiškai naujos konstrukcijos intuityvios valdymo prietaisų sąsajos pašalinta daug vairuotojo dėmesį atitraukiančių valdymo mygtukų ir rankenėlių. Pažangios akių judesių sekimo ir trimatės rankų judesių atpažinimo technologijos pagalba automobilis reaguoja į vairuotojo akių judesius ir gestus, kuriais galima valdyti navigacijos, klimato kontrolės, garso, informacijos ir pramogų sistemą ir net išmanųjį telefoną. Ant priekinio lango esančiame projekciniame ekrane vairuotojas mato svarbiausią informaciją ir gali stebėti eismo sąlygas, nenuleisdamas žvilgsnio nuo kelio ir nenaudodamas rankinio valdymo prietaisų.
Galiniais ratais varomame koncepciniame automobilyje „HCD-14“ montuojamas V8 5,0 l variklis su tiesioginiu įpurškimu ir dviguba reguliuojamųjų vožtuvų sinchronizavimo sistema su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Į elektros tinklą jungiamas hibridinis elektromobilis (PHEV)
Detroito parodoje „Hyundai“ bendrovė taip pat pristatė savo pirmąjį hibridinį elektromobilį, įkraunamą iš elektros tinklo (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle). Automobilis sukurtas naudojant vidutinės klasės sedano bazę, kuri, kaip mano „Hyundai“, yra pati tinkamiausia masinės gamybos hibridiniam automobiliui. Šis naujos kartos hibridinis automobilis vienu akumuliatoriaus įkrovimu gali nuvažiuoti 32 km, toliau automobilį varo benzininis 2,0 l GDI variklis. Akumuliatorius pilnai įsikrauna maždaug per tris valandas.
„Hyundai“ nuolat investuoja į įvairių tradicinio vidaus degimo variklio alternatyvų kūrimą. Pavyzdžiais galėtų būti ne tik šis automobilis, bet ir anksčiau pristatytas hibridinis automobilis (HEV), elektromobilis (EV) arba automobilis su kuro elementu (FCEV).