„Citroën“ paskelbė pirmąsias visiškai naujo „C3 Aircross“ nuotraukas. Šio modelio dizainas atkartoja C3 hečbeko kontūrus, viduje automobilis pasižymi erdvumu ir komfortu, o jo konkurencinga kainodara žada nustebinti rinką. Abu modeliai bus gaminami ant tos pačios „Smart Car“ platformos, leidžiančios montuoti skirtingų tipų pavaros sistemas ir taip sumažinti gamybos kaštus.
Visiškai naujas „C3 Aircross“ radikaliai keičiasi ir žengia į naują segmentą, įgaudamas tvirtesnį charakterį. Jis pasižymi erdvesniu interjeru, kuriame nuo šiol bus galima rinktis net 7-ias sėdimas vietas, platesniu variklių pasirinkimu ir išskirtiniu komfortu. Kartu su itin konkurencinga kainodara ši brandesnė ir tvirtesnė versija visiškai pateisins rinkos lūkesčius.
Naujojo „C3 Aircross“ stiliuje išsiskiria naujosios „Citroën“ dizaino kalbos elementai, kurie buvo pristatyti „Oli“ koncepcijoje, ir debiutavo C3 modelyje. Šio modelio išvaizda perteikia naujuosius prekių ženklo skiriamuosius bruožus. Į vertikalias linijas orientuota priekinė automobilio dalis papuošta naujuoju „Citroën“ logotipu, o žibintai yra charakteringo stiliaus ir sudaryti iš trijų segmentų. Be grafinių išskirtinumų, „Citroën“ išplečia automobilio dizaino ir jo individualizavimo ribas, siūlydamas dviejų atspalvių stogą ir pagyvindamas „C3 Aircross“ modelį keičiamais spalvų akcentais bamperyje ir galinėje panelėje. Savininkai skirtingų spalvų detales galės lengvai pasikeisti kada panorėję.
Taip pat radikaliai pasikeitė ir „C3 Aircross“ modelio vizualinis charakteris: vietoj apvalumą ir jaukumą pabrėžiančio stiliaus, naujojo modelio linijos tapo kampuotos, o išvaizda – raumeningesnė ir tvirtesnė, tačiau dėl to jis netapo agresyvus. Galia ir tvirtumu trykštantis „C3 Aircross“ su aukštu ir horizontaliu priekiniu gaubtu, plačiau stovinčiais ratais ir praplatintais sparnais, kurie atrodo tarsi solidūs pečiai, slepiantys didelius 690 mm skersmens ratus, yra tikras SUV. Kiekviena linija modelį paverčia labiau pasitempusiu ir energingesniu, jis spinduliuoja pasitikėjimu, o subalansuotas siluetas išreiškia stiprybę.
Kompaktiškas SUV gali būti iki 7 sėdimų vietų
Pasikeitė ir naujojo „C3 Aircross“ matmenys: jis pailgėjo ir tapo 4,39 metro ilgio, dėl to atsirado daugiau erdvės viduje. Ratų bazė – ilgiausia savo kategorijoje, tai suteikia daugiau vietos kojoms sėdintiems gale. Dar viena ypatybė, kurią įgalino „C3 Aircross“ dydžio pasikeitimas – tai išskirtinis komfortas sėdintiems trečiojoje eilėje. Septynios sėdimos vietos – naujovė segmente, o trečioji sėdynių eilė gali būti paslepiama bagažinės grindyse. „C3 Aircross“ yra daugybė patogumų užtikrinančių išmanių naujovių, kurios palengvins keliones su šeima. Nepaisant padidėjusio universalumo, „C3 Aircross“ išlieka labai kompaktiškas, manevringas ir lengvai parkuojamas.
Šio naujojo B segmento SUV platforma „Smart Car“ yra ta pati, kaip ir jau pristatyto „Citroen C3“ hečbeko. Ji nuo pat pradžių buvo kurta, numatant jos pritaikymą elektrifikuotoms versijoms. Taigi, „C3 Aircross“ puikiai tinka energijos pokyčių laikotarpiui ir greta vidaus degimo variklio yra siūlomas su hibridiniais variantais, palengvinančiais perėjimą prie elektrinio mobilumo. Vėliau už prieinamą kainą bus siūloma Europoje gaminama versija su visiškai elektrine pavara.
„C3 Aircross“ SUV pasižymi didesne prošvaisa labiau užtikrintam vairavimui, lengvesniam įsėdimui į automobilį, aukštesnei vairavimo pozicijai ir geresniam matomumui. Šios savybės prisideda prie geros savijautos automobilio viduje – dar vieno „C3 Aircross“ skiriamojo bruožo. Kaip ir C3 hečbekas, naujasis „C3 Aircross“ išsiskirs komfortu ir visomis įrangos bei technologijų galimybėmis, kurių klientai gali tikėtis šioje automobilių klasėje.
Vasarą pirmuosius klientus pasieksiantis visiškai naujas „C3 Aircross“ įkūnija naują, Europos rinkai skirto, kompaktiško SUV viziją. Nuo 2020 m. B-SUV pardavimai Europoje viršija B segmento hečbekų pardavimus, o daugiau nei 2 milijonai per metus įregistruojamų naujų automobilių byloja apie augančią konkurenciją. „Citroën“ į šį rinkos segmentą įžengė dar 2008-aisias su „Citroën C3 Picasso“. B-SUV kategorija tuo metu net neegzistavo, bet „Citroën“ jau siūlė automobilį, pasižymintį paaukštinta vairavimo pozicija ir funkcionalia vidaus erdve. „Aircross“ žymėjimas pirmą kartą buvo panaudotas 2017 m. „C3 Aircross“ modelyje, kuris pirkėjų buvo įvertintas dėl pavyzdingo praktiškumo ir nuotykių dvasios. 2024-ųjų viduryje „Citroën“ pristatys naujos kartos „C3 Aircross“, ženkliai besiskiriantį nuo savo pirmtako ir atitinkantį šeimų lūkesčius. Jis pasižymės visiškai naujais matmenimis, stipriu ir tvirtu stiliumi, komfortu, jungiamumo galimybėmis, erdviu interjeru, o keliauti šiuo automobiliu galės net 7 žmonės. Taip pat bus siūlomos ir elektrifikuotos versijos: nuo hibridinių iki 100% elektrinių.