Naujos kartos „Hyundai i30“ yra bendrovės „Hyundai Motor“ automobilių DNR modelis, atskleidžiantis „Hyundai“ prekių ženklo Europoje esmę. „Hyundai Motor“ žengia dar vieną svarbų žingsnį ir keičia vartotojų suvokimą apie „Hyundai“ prekių ženklą, kuris giliai širdyje yra europietiškas. Naujos kartos „Hyundai i30“ pasirodys 2017 m. pradžioje. Tai „Hyundai Motor“ atsakymas į besikeičiančias vertybes ir vartotojų požiūrį į technologijomis grįstus sprendimus, stiliaus individualumą ir lankstumą.
Naujos kartos „Hyundai i30“ yra automobilis kiekvienam, – jis teikia didžiausią vertę viengungiams, šeimoms, jaunam ir senam. Tai protingas ir naudingas pasirinkimams tiems, kas ieško patrauklaus dizaino, aukštos surinkimo kokybės, efektyvaus ir dinamiško važiavimo ir modernaus saugos paketo. Naujasis „i30“ turi daugiau aktyviosios saugos funkcijų nei bet kuris kitas „Hyundai” automobilis, o jo patikimumą garantuoja unikali ir viena geriausių tarp automobilių gamintojų penkerių metų neribotos ridos garantija.
Išorės dizainas
Naujos kartos „i30“ priekis yra užtikrintas ir išraiškingas; tuo jis aiškiai atpažįstamas kelyje. Naujos kaskadinės priekinės grotelės turi galingą žemyn smailėjančią formą, primenančią pilamą išlydytą plieną. Chromuoti taškai suteikia grotelių išvaizdai tobulumo ir pagyvina matinio chromo apvadą standartiniame variante. Su trijų lęšių šviesos diodų (tolimųjų ir artimųjų šviesų) žibintais ir šviesos diodų dienos šviesomis su posūkių signalo funkcija, naujos kartos „i30“ palieka stiprų vaizdinį įspūdį. Oro įtraukimo angose sumontuoti rūko žibintai dar labiau sustiprina projekcinį automobilio priekį.
Salono dizainas
Naujos kartos „i30“ salono interjeras dailus ir intuityvus, jo horizontalus išplanavimas kuria elegantiškumo įspūdį ir suteikia erdvumo jausmą. Pasirenkamame 8 colių navigacijos sistemos paslankiajame ekrane prietaisų skydelyje integruotos visos navigacijos, medijos ir ryšio funkcijos. Jo ergonomiškos padėties dėka vairuotojui nereikia atitraukti akių nuo kelio. Naujas daugiafunkcinis trijų stipinų vairas leidžia intuityviai valdyti visas funkcijas ergonomiškai išdėstytais valdymo mygtukais. Vairas yra šildomas ir tai suteikia dar daugiau komforto. Klimato ir temperatūros valdymo įtaisai patogiai išdėstyti centrinėje konsolėje, kad juos būtų galima patogiai reguliuoti, neatitraukiant vairuotojo dėmesio.
Naujos kartos „i30“ varomas mažo darbinio tūrio benzininiais arba dyzeliniu varikliu su turbokompresoriumi, kurie užtikrina dinamišką ir efektyvų važiavimą. Galima rinktis iš trijų benzininių ir vieno dyzelinio variklio. Pirkėjai gali rinktis iš 1.4 T-GDI keturių cilindrų variklio su turbokompresoriumi – pirmojo „Hyundai“ variklio išvystančio 140 AG, 1.0 T-GDI trijų cilindrų 120 AG variklio su turbokompresoriumi, 1.4 MPI keturių cilindrų 100 AG variklio su turbokompresoriumi ir vieno 1,6 l keturių cilindrų dyzelinio variklio su turbokompresoriumi, kurio galingumas gali būti 95, 110 ir 133 AG. Mažiausias išmetamųjų CO2 dujų kiekis yra tik 89g CO2/km (siektina vertė). Varikliai montuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže (6MT) arba efektyviai ir greitai reaguojančia 7 laipsnių automatine pavarų dėže su dviguba sankaba (7DCT).