2019 metų „IONIQ Hybrid“ hibridinis ir įkraunamas hibridinis modeliai turės aktyvaus saugumo ir vairuotojo asistentų sistemas „SmartSense“, po vairu esančių mentelių pagalba reguliuojamus regeneracinius stabdžius ir naujausią informacinę sistemą. Be to, IONIQ atsinaujino tiek išorėje, tiek viduje.
„Pirmąkart „Hyundai Motor“ IONIQ pristatė prieš trejus metus. 2016 metais jis atspindėjo kompanijos siekį įgyvendinti ateities transporto viziją. Tai yra mūsų korporatyvinio plano „Progress“ pagrindinis ramstis ateinantiems metams“, – sako „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produktų viceprezidentas Andreas-Christophas Hofmannas.
Nuo 2016 metų buvo parduota 60 000 IONIQ modelių. Jie jau tapo svarbiausia „Hyundai“ ateities automobilių dalimi. Kartu su inovatyviu vandeniliu varomu NEXO ir naujuoju elektromobiliu „Kona Electric“ komapanija gali suteikti plačiausią elektrifikuotų jėgainių pasiūlą. Tokio pasirinkimo aplinką tausojantys vairuotojai seniai nematė. Naujasis IONIQ yra kitas logiškas žingsnis, todėl ateities transportas bus prieinamas dar didesniam vairuotojų ratui.
IONIQ buvo pirmasis pasaulyje automobilis su trimis skirtingais elektrifikuotų jėgainių tipais, todėl naujasis modelis ir toliau tęs savo misiją – leisti vairuotojams pagal savo poreikius išsirinkti aplinkai draugišką variantą. Kad kelionės būtų patogios ir saugios, visi naujieji IONIQ modeliai standartinėje įrangoje turės šiuolaikišką saugumo technologijų paketą „Hyundai SmartSense“. Jame yra perspėjimo apie susidūrimą ir jo išvengimo sistemos (FCA ir FCW) ir juostų laikymosi asistentas LKA. Taigi vairuotojai galės saugiai važiuoti intensyviausiomis piko valandomis. Taip pat vairuotojo dėmesingumo perspėjimo sistema (DAW) praneš jam, kai reikėtų susitelkti į kelią.
Siekiant įterpti naujus dizaino elementus ir sustiprinti novatorišką dvasią, buvo atnaujintas interjeras ir sukurti nauji patogumo sprendimai. Papildomai užsakomas 10,25 colių įstrižainės ekranas su naujausia informacine sistema pateikia daug naudingos informacijos ir veikia pagal balso komandas. Taip pat čia veikia „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ paslaugos, o „Hyundai LIVE Services“ paslauga yra standartinėje įrangoje. Po ekranu esantis prietaisų ir klimato kontrolės valdymas buvo atnaujintas ir dabar pasižymi glotniais bei žvilgančiais paviršiais.
Naujasis IONIQ dabar turi ikoniškas „Hyundai“ laiptuotas groteles. Pasikeitė priekinio ir galinio buferių dizainas, todėl automobilis dabar atrodo dinamiškiau ir rafinuočiau. Papildomai galima užsisakyti priekinius ir galinius LED žibintus, kurie naktį IONIQ suteikia ne tik išskirtinę išvaizdą, bet ir gerina matomumą. Taip pat modelis gavo tris naujas spalvas: „Fluidic Metal“ sidabrinę, „Electric Shadow“ mėlyną ir „Liquid Sand“ rudą. Po sėkmingos premjeros 2016 metais IONIQ vairuotojai įrodė, kad yra pakankamai kūrybingi, kai renkasi savo automobilius, taigi „Hyundai“ įsiklausė į jų norus.
Siekdami labiau saugoti aplinką, gamintojai naujajam IONIQ suteikė pirmąjį pasaulyje važiavimo žaliojoje zonoje režimą (angl. Green-zone Drive mode (GDM). Pasirinktose vietose jis automatiškai pakeičia automobilio jėgainės nustatymus, kad šis kiek įmanoma daugiau laiko važiuotų naudodamas elektros energiją.
Taip pat 2019 metų IONIQ iš savo elektrinio giminaičio „Kona“ perėmė galimybę greitėti ir stabdyti vienu pedalu, išmanią regeneracinio stabdymo sistemą, režimą, kuris leidžia naudotis prietaisais, kai automobilis išjungtas ir „Eco+“ režimą, leidžiantį išnaudoti paskutinės energijos resursus nenumatytose situacijose. Europos rinkoje veiks „Bluelink“ telematikos paslaugos. Naujojo „Hyundai IONIQ“ įprasto ir įkraunamo hibridų pristatymo datos ir kainos dar nėra patvirtintos.