Atnaujinto Hyundai „i20“ modelio premjera Lietuvoje

Spalio mėnesį „Hyundai“ įgaliotųjų atstovų salonuose pasirodys atnaujintas „Hyundai i20“ modelis, kuris pirmą kartą buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį.

Atnaujinta automobilio išorė ir vidus, o variklių asortimentas papildytas naujausiu „Hyundai“ trijų cilindrų 1,1 l varikliu.
DIZAINAS

Išorė
„i20“ modelio priekyje dabar yra visiems naujiesiems „Hyundai“ modeliams bendras dizaino elementas – šešiakampės radiatoriaus grotelės. Atnaujinti priekiniai žibintai, variklio dangtis, priekiniai sparnai ir priekinis buferis su įmontuotais rūko žibintais, kurie įeina į bazinę įrangą. Automobilio galas atnaujintas naujoviško dizaino buferiu ir galiniais žibintais.

Su naujo dizaino buferiais „i20“ modelis pailgėjo 55 mm (30 mm priekyje ir 25 mm gale), ir dabar automobilio ilgis yra 3995 mm. Automobilio plotis, aukštis ir tarpuašis nebuvo pakeisti.

Po visų šių atnaujinimų „i20“ tapo aptakesnis. Dabar jo aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas yra 0,32 Cd.

Salonas
Automobilio salone labiausiai pakeista centrinė konsolė, prietaisų skydelis ir sėdynių užvalkalai.

Sėdėti šiame automobilyje labai patogu: erdvė galvai priekinėse sėdynėse yra 1 005 mm, galinėse sėdynėse – 970 mm. Erdvė pečiams priekinėse sėdynėse – 1 350 mm, gale – 1 340 mm. Pakanka vietos ir kojoms – 1 074 mm priekyje ir 845 mm gale.

Bagažo skyriaus talpa išliko viena didžiausių tarp šios klasės automobilių: pakėlus galinių sėdynių atlošus bagažinės talpa yra 295 litrai, o nulenkus 60:40 santykiu susilankstančios galinės sėdynės atlošą, bagažinės talpa padidėja iki 1 060 litrų.

Kėbulą galima rinktis iš 10 palvų – dvi pagrindinės spalvos ir 8 metalo arba perlamutro atspalviai.
ĮRANGOS LYGIAI

Siūlomi du įrangos lygiai – Classic ir Comfort. Dabar į standartinę šio modelio įrangą jau įeina mechaniškai valdoma klimato kontrolės sistema, centrinis durų užraktas su nuotoliniu valdymu, elektra valdomi ir šildomi šoniniai veidrodėliai, reguliuojamo aukščio ir nuotolio vairas, o taip pat radijo imtuvas su MP3 failus atkuriančiu CD grotuvu.

Į standartinę įrangą įeina reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynė, o Comfort įrangos lygio modeliuose taip pat yra pirmyn ir atgal paslenkamos priekių sėdynių galvos atramos bei reguliuojamas vairuotojo sėdynės porankis.

Šis mažas vikruolis yra ir labai saugus. Į standartinę įrangą įeina 6 saugos oro pagalvės, aktyvios prekinių sėdynių galvos atramos, elektroninė stabilumo kontrolės (ESC) ir automobilio stabilumo valdymo (VSM) sistemos, neblokuojami ABS standžiai su avarinio stabdymo stiprintuvu (BAS). 2009 metais Euro NCAP susidūrimo bandymuose „Hyundai i20“ gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą.

Automobiliuose su Comfort įrangos lygiu yra du papildomos įrangos paketai. Viename pakete yra automatinė klimato kontrolės sistema, automatiškai užtemstantis galinio vaizdo veidrodėlis ir lietaus jutiklis. Kitame pakete – greičio palaikymo sistema, greičio ribos nustatymas ir Bluetooth laisvų rankų įranga su valdymo balsu funkcija.
VARIKLIAI

Atnaujintame „i20“ variklių asortimente yra du benzininiai ir du dyzeliniai varikliai.

Benzininiai varikliai
• 1,2 litrų benzininis variklis išvysto didžiausią 62,5 kW (85 AG) galią prie 6000 sūkių per minutę. Didžiausią 120,7 Nm sūkio momentą jis pasiekia prie 4000 sūkių per minutę. Iš ankstesnių modelių pažįstamas variklis, montuojamas su 5 laipsnių pavarų dėže, tapo dar galingesnis (+ 5,3 kW / 7,2 AG). Šio variklio vidutinės degalų sąnaudos yra 4,9 l/100 km, o išleidžiamų CO2 dujų kiekis 114 g/km.

• 1,4 litrų benzininis variklis išvysto didžiausią 73,6 kW (100 AG) galią prie 5500 sūkių per minutę, o didžiausią 137,3 Nm sūkio momentą jis pasiekia prie 4200 sūkių per minutę. Šis variklis montuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba 4 laipsnių automatine pavarų dėže. Vidutinės degalų sąnaudos ir išleidžiamų CO2 dujų kiekis su mechanine pavarų dėže yra 5,2 l/100 km ir 122 g/km, o su automatine pavarų dėže – 6,0 l/100 km ir 140 g/km.

Dyzeliniai varikliai
• 1,1 litrų CRDi variklis išvysto didžiausią 55 kW (75 AG) galią prie 4000 sūkių per minutę, o didžiausią 180 Nm sūkio momentą jis pasiekia prie 1750–2500 sūkių per minutę. Šis naujas trijų cilindrų variklis montuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šio variklio vidutinės degalų sąnaudos yra 3,8 l/100 km, o išleidžiamų CO2 dujų kiekis 99 g/km.

• 1,4 litrų CRDi variklis išvysto didžiausią 66 kW (90 AG) galią prie 4000 sūkių per minutę, o didžiausią 220 Nm sūkio momentą jis pasiekia prie 1500–2750 sūkių per minutę. Šis variklis montuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šio variklio vidutinės degalų sąnaudos yra 4,1 l/100 km, o išleidžiamų CO2 dujų kiekis 106 g/km.

GAMYBA

„Hyundai i20“ modeliai Europos rinkai gaminami Turkijoje ir Indijoje. Gegužės mėnesį „Hyundai“ bendrovė paskelbė, kad investavusi per 475 mln. EUR, gamybą Turkijoje planuoja padidinti iki 200 000 automobilių. Per metus bus pagaminama iki 120 000 atnaujinto „i20“ modelio automobilių.

GARANTIJA

Kaip ir visiems kitiems lengviesiems „Hyundai“ automobiliams, naujajam „i20“ modeliui suteikiama penkerių metų garantija be ridos apribojimo. Garantija apima visą parą teikiamą techninę pagalbą kelyje ir kartą per metus atliekamą techninę apžiūrą.